*monessa asennossa.Perspillut hoitaa Olawi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
*monessa asennossa.Perspillut hoitaa Olawi.
Mä oksennan (kohta) :D Liikaa läskeilyä....Karkkia, suklaata, viiniä, kebabia (kohta)![]()
Jos viinilasista :DMä oon juonu kuukauden sisään kahesti viiniä! Oonko ny sivistynyt ihminen? EIkös se kuitenki oo sivitynyttä puuhaa?
Oikee iltapuvussa ekalla kerralla! Joten toisen kerran mehulasi on ok? :DJos viinilasista :D
Mä oon juonu kuukauden sisään kahesti viiniä! Oonko ny sivistynyt ihminen? EIkös se kuitenki oo sivitynyttä puuhaa?
EI OLEOikee iltapuvussa ekalla kerralla! Joten toisen kerran mehulasi on ok? :D

Riippuu.
A) Pullon suusta = ei
B) Maitolasista = ei
C) Viinilasista = Jyrkkä ehkä
D) Pikkusormi pystyssä = ehdottomasti
No höh. :(EI OLE![]()
Sitähän puljua on voinut ostaa siivunkin, jos niikseen on halunnut.^ onkohan hinnat yhtä kohdallaan kuin Helsingissä? En tiedä onko nuo vähän menettänyt asemiaan. Nyt on niin paljon vaihtoehtoisia, kokeellisiakin pienpanimotuotteita saatavilla, niin kaikki ei jaksa vouhottaa noiden perään. Pitäs kyllä siitä huolimatta nähdä tää niiden oma kuppilakonsepti.
Mielummin kepappia ja twisted potatoesseja, eli kierreperunoita. Tosin täällä pirkanmaalla on ainakin monessa paikassa ristikoita tarjolla kepapin kylkeen, koska niitä kuuluu syödä siipien kanssa ja siipiä taas saa joka rilliltä.Kohta sitä kepappia ja twisted sisters -dokkaria!
Mulla on tässä nyt vain uudelleenlämmitettyä lihaa ja sooseja.Mielummin kepappia ja twisted potatoesseja, eli kierreperunoita. Tosin täällä pirkanmaalla on ainakin monessa paikassa ristikoita tarjolla kepapin kylkeen, koska niitä kuuluu syödä siipien kanssa ja siipiä taas saa joka rilliltä.