Deleted member 43228
"Naiset hoitaa, gonzaless."
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mutta sehän on värillinen. Miksi ei laatugeeneillä varustettu arjalasen vaalea maistu. *vitsi*
Perspillut hoitaa Olawi."Naiset hoitaa, gonzaless."
^ onkohan hinnat yhtä kohdallaan kuin Helsingissä? En tiedä onko nuo vähän menettänyt asemiaan. Nyt on niin paljon vaihtoehtoisia, kokeellisiakin pienpanimotuotteita saatavilla, niin kaikki ei jaksa vouhottaa noiden perään. Pitäs kyllä siitä huolimatta nähdä tää niiden oma kuppilakonsepti.
Miksi kukaan ei ole kertonut, että Turuus on nykyään Brewdogin baari?
Kuka kertoo mitä ruokaa sieltä saa, jos saa?
Brewdogin Edinburghin toimipisteestä sai ihan mukavia pikkusyötäviä.
Onhan niillä hyviä tuotteita. Ei ole kauaa, kun tuli vastaan oikein poikkeuksellisen hyvin omaankin suuhun osunut, mutta en nyt tietenkään löydä moista googlella. Joku tumma, bourbonkypsytetty se oli, mutta sen verran hutikassa taas juotu, ettei uskalla enempää valehdella.Omaan kitalakeen vaan nuo B:n tuotteet tuntuu sopivan aika mukavasti.
Olen kuullut luotettavasta lähteestä, että Turun BD on kallis ja valikoima huono. Tosin asian kertoja oli nainen. Joten tuo luotettavasta lähteestä voitaneen sivuuttaa.
Itse en ole. Käynyt.
Itse, tulen käymään.
Minunkin suuhun on osunut vähän vaikka ja mitäomaankin suuhun osunut

Samahan se tietysti on hinnankin kanssa, jos yhden, kaksi käy hörppäiseen. Kovin persaukisena voi tietenkin juoda himassa tai olla juomatta.
enää ei juuri ole kun kiihdytteli ja pullinki mitä vihreät eivät ole pilannu
Kohta lähtee kohti suuta jäätelö ja kylkeen Person of Interestin kausi 3.Minunkin suuhun on osunut vähän vaikka ja mitä![]()
Äsken kanakotzone. Jäätelöä ois kans. Ja keksejä. Ja oivoi...Kohta lähtee kohti suuta jäätelö ja kylkeen Person of Interestin kausi 3.
Kohta lähtee kohti suuta jäätelö ja kylkeen Person of Interestin kausi 3.
Karkkia, suklaata, viiniä, kebabia (kohta)Äsken kanakotzone. Jäätelöä ois kans. Ja keksejä. Ja oivoi...