Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vieläkö puuhelmet on kovasana siinä lajissa?

En tiedä. Mä en koskaan omistanut yhtään. Enkä edes sellaista hienoa hikinauhaa. Mutta mulla oli monta mailaa ja oikein kuljetusbägi niille. Hienoja aikoja.

Näin unta, että mulla oli silikonitissit. Ei ollut tissit yön aikana kasvaneet. :(

Toimistolla. Miten mä tänne nyt. Mikä päivä nyt on?

Se on työpäivä! Ei tarvi kotona kalsareissa näpytellä näppistä.

Näin se taitaa olla. Joutui perkele pukemaan vaatteet päälle. Ja vielä edes etäisesti siistit sellaiset.

Olkapää: Yllättävän hyvä.
Kävikö tässä nyt jotenkin vahingossa niin, että eilisestä kevyestä pumppailusta oli enemmän hyötyä kuin haittaa? Vai tipahtaako tuo käsi kesken päivän?
Miksi mulla on heti aamusta näin paljon kysymyksiä?

Mä pelasin aikoinaan yli 10 vuotta. Tietysti salibandyä, joka on ihan eri laji kuin sähly :D
Viime kaudella piti tehdä comeback, mutta kolmien treenien jälkeen oli akillesjänne kuukauden kipeä. Koska en opi mitään, aion ensi kaudella kokeilla vielä uudestaan :D En ole pelannut sarjapelejä 7 vuoteen. Tuosta ei voi tulla kuin suuri menestys.
MInäki oon melkein pelannut kunnolla. SPVn joukkueeseen ois päässy, mut en sitte jaksanu alottaa ääsjoella ramppaamista. Peruskoulussa ois päässy NiceBandyyn, mutta sekin ois vaatinu ramppaamista ihan liikaa mun makuun. Ekana vuonna Kuopios mietin jos lähtis pelaamaan, mutta blääh. Ei ehkä innosta tarpeeks. Hauskempi käydä sillotällö höntsäämässä, eipähän oo nii viimesen päälle.

MInäki oon melkein pelannut kunnolla. SPVn joukkueeseen ois päässy, mut en sitte jaksanu alottaa ääsjoella ramppaamista. Peruskoulussa ois päässy NiceBandyyn, mutta sekin ois vaatinu ramppaamista ihan liikaa mun makuun. Ekana vuonna Kuopios mietin jos lähtis pelaamaan, mutta blääh. Ei ehkä innosta tarpeeks. Hauskempi käydä sillotällö höntsäämässä, eipähän oo nii viimesen päälle.

Mä luulen, että mullekin olisi tässä korkeassa iässä fiksumpaa käydä ihan vaan höntsäilemässä. Mutta onhan siinä omanlaisensa hauskuus, kun pelaa ns. oikeita pelejä ja esim. sillä jos tekee maalin on jotain muutakin merkitystä kuin se, että... no, tekee maalin.
Pitää tuossa kesän aikana varmaan varovaisesti ottaa jotain juoksutreenin tapaista yms ja katsoa sitten, että josko jalat vielä kestäisi noita kohtalaisen nopeita suunnanmuutoksia. Alunperinhän lopetin siksi, kun toinen polvi alkoi vähän tykätä huonoa (juu, se sama polvi joka just oli kipeä), mutta... jos se vaikka yhden kauden vielä menisi. Sittenkin.

Mulla tuli kerran säbämaila suoraan testikkeleihin.

Sillon otettiin muuten lukua.

Se on rakkain säbämuistoni.

Olen kuullut tapauksesta, jossa tuo johti kiveksen halkeamiseen. Olitko se sinä?

Itse en ole saanut mailaa. Kiveksille.
Olen kuitenkin saanut pelivälineen n. 100-120km/h nopeudella niin sanotusti kepin päähän. Jouduin sen jälkeen makaamaan kentän ulkopuolella. Sikiöasennossa. Kyyneliä silmissä. En suosittele. Tuotakaan.

Kyllä ne ihan ehjinä säilyivät, mutta kipu oli saatanallista.

Tipahdin tonttiin ja alko silmissä hämärtyä.

Nykyään käytän munasyndejä nettiä selatessakin.

Mielummin yksilölajeja. Jos sössii niin se on aina oma moka.

Kyllä se oma moka on oma moka myös joukkuelajeissa. Mutta bonuksena saa vittuilua joukkuekavereilta.

Back
Ylös Bottom