Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vieläkö puuhelmet on kovasana siinä lajissa?
Siinä sitä oltaiskin, kun löytäisi itsensä aamulla satamasta K-kuppien kanssa ja Tallinnalaisen klinikan kirjoittama kuitti taskussa.Näin unta, että mulla oli silikonitissit. Ei ollut tissit yön aikana kasvaneet. :(
Se on työpäivä! Ei tarvi kotona kalsareissa näpytellä näppistä.Toimistolla. Miten mä tänne nyt. Mikä päivä nyt on?
Se on työpäivä! Ei tarvi kotona kalsareissa näpytellä näppistä.
MInäki oon melkein pelannut kunnolla. SPVn joukkueeseen ois päässy, mut en sitte jaksanu alottaa ääsjoella ramppaamista. Peruskoulussa ois päässy NiceBandyyn, mutta sekin ois vaatinu ramppaamista ihan liikaa mun makuun. Ekana vuonna Kuopios mietin jos lähtis pelaamaan, mutta blääh. Ei ehkä innosta tarpeeks. Hauskempi käydä sillotällö höntsäämässä, eipähän oo nii viimesen päälle.Mä pelasin aikoinaan yli 10 vuotta. Tietysti salibandyä, joka on ihan eri laji kuin sähly :D
Viime kaudella piti tehdä comeback, mutta kolmien treenien jälkeen oli akillesjänne kuukauden kipeä. Koska en opi mitään, aion ensi kaudella kokeilla vielä uudestaan :D En ole pelannut sarjapelejä 7 vuoteen. Tuosta ei voi tulla kuin suuri menestys.
MInäki oon melkein pelannut kunnolla. SPVn joukkueeseen ois päässy, mut en sitte jaksanu alottaa ääsjoella ramppaamista. Peruskoulussa ois päässy NiceBandyyn, mutta sekin ois vaatinu ramppaamista ihan liikaa mun makuun. Ekana vuonna Kuopios mietin jos lähtis pelaamaan, mutta blääh. Ei ehkä innosta tarpeeks. Hauskempi käydä sillotällö höntsäämässä, eipähän oo nii viimesen päälle.
Mulla tuli kerran säbämaila suoraan testikkeleihin.
Sillon otettiin muuten lukua.
Se on rakkain säbämuistoni.
Mielummin yksilölajeja. Jos sössii niin se on aina oma moka.
Olen kuullut tapauksesta, jossa tuo johti kiveksen halkeamiseen. Olitko se sinä?