Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olen joskus vuosia sitten leikellyt tuollaista vammaa, sattui melkein itseenkin. Työn puolesta. Ei säbävamma.

Tuo on sellainen vamma, että pelkästään tieto siitä, että jollekin on käynyt niin tuntuu aika ikävältä. Ei voi mitenkään olla mukava kokemus. Ei vaikka tykkäisi vähän oudommista jutuista.

Mutta yksilölajeissa ei voi syyttää kun itseään. Joukkuelajeissa mokkaa muutkin ja se ei oo kivaa :D
Tämä. Ja sitten ku on näitä höntsä turnauksia käyny sillo tällö pelailee nii voi ristus ku voi vituttaa välillä muitten törveltäminen. Ei sillä, ettei itekin mokais, mutta kyllä se pistää vituttamaan, ku ei osata syöttää, vaan pitää ite yrittää ties mitä tuhoontuomittua homostelukikkailua, mistä ei tasan tarkkaan tuu yhtikäs mitään. Ja jos muitte törveltäminen vituttaa enemmän ku oma nii kyllä ne sillo jo oikeesti on jotenkin tyhmiä. Osaa yhtää lukea peliä. Argh.

@Kajsna und @Joxuz kommenteista tuli mieleen, että joukkuelajit ei sovi kaikille :D
On ne ihan mukavia, mutta mutta... Menee välillä hermo muihin ku ei vaan tuu mitään. Siinä oo omallakaan pelillä mitää merkitystä enää siinä vaiheessa, ku puol porukkaa lätkii palloa paniikissa toiseen päätyyn, jos semmoseen sattuu koskemaan.
On muuten semmonen laji missä mun temperamentti saattaa tulla joskus esille, vaikka muuten pystyn aika tasapainosta ihmistä esitämään. Tai no, kyllä se tuittupää kaivautuu aina urheilussa esille, jos ei mene niin ku haluais.

On ne ihan mukavia, mutta mutta... Menee välillä hermo muihin ku ei vaan tuu mitään. Siinä oo omallakaan pelillä mitää merkitystä enää siinä vaiheessa, ku puol porukkaa lätkii palloa paniikissa toiseen päätyyn, jos semmoseen sattuu koskemaan.
On muuten semmonen laji missä mun temperamentti saattaa tulla joskus esille, vaikka muuten pystyn aika tasapainosta ihmistä esitämään. Tai no, kyllä se tuittupää kaivautuu aina urheilussa esille, jos ei mene niin ku haluais.
Tulee mieleen meidän futispelit. Joku saa pallon, homma sujuu ihan hyvin kunnes joku huutaa "rauha!" niin samantien lähtee semmonen paniikki banaanipotku :D "... niin että ei rauha?"

Tämä. Ja sitten ku on näitä höntsä turnauksia käyny sillo tällö pelailee nii voi ristus ku voi vituttaa välillä muitten törveltäminen. Ei sillä, ettei itekin mokais, mutta kyllä se pistää vituttamaan, ku ei osata syöttää, vaan pitää ite yrittää ties mitä tuhoontuomittua homostelukikkailua, mistä ei tasan tarkkaan tuu yhtikäs mitään. Ja jos muitte törveltäminen vituttaa enemmän ku oma nii kyllä ne sillo jo oikeesti on jotenkin tyhmiä. Osaa yhtää lukea peliä. Argh.
Naulan kantaan. Oih, muistan niin vielä kun pelasin säbää ja oli näitä kikkaikijoita. Saihan ne joskus jotain aikaan, mutta päällimmäinen muisto on se, kun vituttaa että et sitten tajunnut syöttää vaikka oli sata vapaata miestä vieressä. Vaan oli pakko koittaa jotain näpsäkkää ilmaveiviä.

Montaa lajia on kyllä tullut koitettua, mutta ainoastaan yksilölajit pysynyt yhtä kautta pidempään kehissä. Laskittelu, hiihto, rullaluistelu, pyöräily ja saleilu. Ei ole joukkuejuttuja nämä.

No säbää kyllä pelasin kolme kautta, mutta se olikin sitten ennätys.

Naulan kantaan. Oih, muistan niin vielä kun pelasin säbää ja oli näitä kikkaikijoita. Saihan ne joskus jotain aikaan, mutta päällimmäinen muisto on se, kun vituttaa että et sitten tajunnut syöttää vaikka oli sata vapaata miestä vieressä. Vaan oli pakko koittaa jotain näpsäkkää ilmaveiviä.

Montaa lajia on kyllä tullut koitettua, mutta ainoastaan yksilölajit pysynyt yhtä kautta pidempään kehissä. Laskittelu, hiihto, rullaluistelu, pyöräily ja saleilu. Ei ole joukkuejuttuja nämä.

No säbää kyllä pelasin kolme kautta, mutta se olikin sitten ennätys.
Äiti ei päästäny mua kersana pelaa joukkuelajeja, oli sitä mieltä että telon itteni (tai muut...). Kaipa se suht hyvin mun luonteen tietää :D Tulee vaa semmonen tietty napsahdus välillä ja sit ei oo enää mitää itsesuojeluvaistoa. Joten hiihdolla ja yleisurheilulla mentiin sitten. Nykyään oon vaan laiska talipallo.

Kyllähän noissa ajoittain hermo menee ihan kenellä tahansa. Jopa minulla, vaikka yleensä mullakin hermot pysyy kohtalaisen hyvin hallinnassa.
Kai se on se kilpailuvietin + urheilusuorituksen yhdistelmä, joka sitten saattaa ajoittain vähän ns. nostaa kierroksia. Saattaa olla, että olen joskus lyönyt mailan paskaksi. Kaukalon laitaa vasten. En joukkuekaveriin.

Joogassa ei varmaan teloisi itseään niin pahasti.

Ellei sitten joku selkäranka mene poikki tai jumahda johonkin ikuiseen ihmislukkoon.

Saisi myös henkisen rauhan.

Chia-puuroa. Mitäköhän tästä sanois.

Se on hyvää. Joskin koostumus: hassu.
Chiaa muuten saa halvalla. Saksasta. Kilo maksoi 8,90€.
En kerro mistä. Tai voin kertoa. Ehkä.

Eiköhän tuohon oppis, jos alkas säännöllisesti syömään. Täyttävää tavaraa!

Siitä saa ihan kivaa tavaraa, kun ensin turvottaa jonkin aikaa ja sitten paiskaa sopivien marjojen ja/tai hedelmien kanssa blenderiin.
On muuten hinta laskenut:
http://www.mate-tee.de/Sweets-Specialities/Paraguay/CHIA-seeds-Delicatino-1kg::1827.html

Tuolta mä tilailen yleensä mun kofeiinipitoiset juotavat, mutta syksyllä menivät lisämään myös Chia Samenit listoilleen niin tuleepa nekin nyt samalla ostettua.

Ellei sitten joku selkäranka mene poikki tai jumahda johonkin ikuiseen ihmislukkoon.

Henkiset kolhut saattavat tosin olla aika runsaat, eritoten jos kyseessä on herr futerinkin rakastama naurujooga

Aika monet naisten tekemät urheilusuoritukset on hyvää katseltavaa.
Veikkaan, että aika moni täällä futista kritisoinut ihan mielellään seuraisi tätä liigaa:
http://lingeriefootballleague.co.uk/

Paskanmarjat. Muutaman kerran ollen naamalleni läsähtänyt, kun olen jotain yrittänyt ja eilen päällä seisoskelun lopputuloksena sain tuonne lavanseudulle aiheutettua jonkun jumahduksenrevähdyksen.

tuli mieleen, että joukkuelajit ei sovi kaikille :D

Joukkuelajit on siitä kivoja, että niissä ei hengästy, eikä tule hiki. Kun tekemistä ja kosketusta palloon on yhtä paljon kentällä kuin vaihtopenkillä.

Siksi. Hojohojo & puntti.

Pallon perässä juoksee vain lapset. #provo

Itse voisin aloittaa joogan katselun. Naisten joogan. Oletattavasti viihdyttävää samalla tavalla kuin naisten spinning esimerkiksi.

Männä viikolla turuus, eli åbossa, oli hansakorttelissa joku jooka tapahtuma. Ukko ehdotti mulle illan äijäjoogaa, pelkkiä miehiä. Kysyin missä se ilo sitten on?

Back
Ylös Bottom