Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sama on kokemus itseltä. Mun annos maistu vaan riisille. Oikeestaan vielä enemmän mauttomalle, mitä kotona saa keittämällä aikaan.

En ole maistanut. Sushia.
En myöskään aio maistaa. Sushia.

Kerran näin eräällä nuorellamiehellä tämmöisen t-paidan.
acdab73853294155c76a31ce9396e070.jpg

Hän oli kai maistanut.

Tämä kyllä antaa mulle ihan uusia mahdollisuuksia hyödyntää kala-allergiaani. En mä nyt voi, kun olen allerginen.

En ymmärtänyt tuota paidassa olevaa kuvan ja tekstin yhteyttä.

Tuo kuvassa jalat koukussa oleva henkilö oli ilmeisesti asetellut sushia jalkojensa väliin. Jostain syystä. En osaa arvata miksi.

Nyt vituttaa niin huolella että otan rauhoittavaa, Rivatril 2mg, kielen alle, ei vituta vartin päästä.
Saatanan kun kakarat tulee neuvomaan, ja mikä pahinta hukkasivat mun kallista aikaa.
Saatana vittu vittu vittu.

Nyt vituttaa niin huolella että otan rauhoittavaa, Rivatril 2mg, kielen alle, ei vituta vartin päästä.
Saatanan kun kakarat tulee neuvomaan, ja mikä pahinta hukkasivat mun kallista aikaa.
Saatana vittu vittu vittu.
Asiat kun menee ihon alle niin sitten ne menevät. Kun Foppa on kavereineen hakenut meidät täysihoitolaan niin koodisana laitoksessa "lihava olo ; positive " täysin apinoitu, mutta toimii :D

Treenit tehty.
Olkapää: on.

Iha kauheeta rääkkiä tuo sähly! Hyvä ettei laatta lentäny. Minä ja 12 muuta miestä. Mitäköhän jalat sanoo huomenna. Edellisestä kunnon sählystä aikaa vuos ja pari kuukautta.

Iha kauheeta rääkkiä tuo sähly! Hyvä ettei laatta lentäny. Minä ja 12 muuta miestä. Mitäköhän jalat sanoo huomenna. Edellisestä kunnon sählystä aikaa vuos ja pari kuukautta.

Mä pelasin aikoinaan yli 10 vuotta. Tietysti salibandyä, joka on ihan eri laji kuin sähly :D
Viime kaudella piti tehdä comeback, mutta kolmien treenien jälkeen oli akillesjänne kuukauden kipeä. Koska en opi mitään, aion ensi kaudella kokeilla vielä uudestaan :D En ole pelannut sarjapelejä 7 vuoteen. Tuosta ei voi tulla kuin suuri menestys.

Back
Ylös Bottom