Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ruoka, check.
Sitten pitäisi vissiin hoitaa nuo muut luvatut.
Eli nyt vähän lepoa. Ja motivaation keräämistä. Viikon viimeinen treeni, pitää suorittaa kunnolla.

Nonni. JuNpat juNpattu. Olikohan Irma taas samalla salilla?

Ehkä huomenna taas juNppaa? Ehkä ei.

Odotettavissa iltaan asti: vaakakiertoja sohvalla.

Oli. Mä oletan, että se olit sinä siinä vieressä, ku minä tuskailin etukyykyn kanssa. Jos et ollu niin sitten en keksi kuka muu muka.

Oli. Mä oletan, että se olit sinä siinä vieressä, ku minä tuskailin etukyykyn kanssa. Jos et ollu niin sitten en keksi kuka muu muka.

Jyrkkä ehkä. (en kiinnittänyt huomiota mikä liike oli, kun itse rimpuilin siinä taljassa)

Jyrkkä ehkä. (en kiinnittänyt huomiota mikä liike oli, kun itse rimpuilin siinä taljassa)

Kyllä, minä se siinä vieressä olin. Oli housutkin tällä kertaa jalassa. Ja kyllähän minä siellä penkkiäkin harjoittelin aiemmin. Meinasin sanoa hei, mutta en kehdannut.

Treenit check. Parissakin liikkeessä onnistuin liikuttamaan isompia sarjapainoja kuin aiemmin. Se on vissiin hyvä juttu. Aika yllättävää tällaisen kohtuu intensiivisen treeniviikon jälkeen. Ostin kaupasta alkoholia. Saatan juoda ne tänään. Saattaa olla, että en juo. Elämän suuria kysymyksiä.

#vesa
#onnenkylänostosparatiisi

image.webp

Back
Ylös Bottom