Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä en halua puhua salilla kenenkään kanssa. Siis kesken treenin. Ennen treeniä tai treenin jälkeen on yleensä ok jopa keskustella. Paitsi silloin, jos on huono päivä.
Treeniaika on tarkoitettu treenaamiseen. Napit korvilla kyllä auttaa paljon, en enää osaisi edes treenata ilman.

"Käynpäs pikasee palauttaa KYSsille raportit..." Menikin sitte vähän pitempään, mut pakolliset kouluhommat taas eteenpäin. Ja mitäpä mä tänää oisin tehny. Yks ortopedi kahto mua! En tiiä johtuko mun vaatetuksesta vai mistä. Vai oiskohan se jopa muistanu mut syksyltä ku penkkaamisesta puhuttiin. Otappa noista selkoa. Tai sitten se vaan yrittää iskeä mua. Siitähän tässä varmaan on kyse.

Jännittääkö sinua siis myös täällä?

Ei. Teitä ei näe. Eikä se niin haittaa vaikka täällä itseään nolaa joka päivä.

Ei niistä kukaan ota mitään selkoa. Ihme hiihtäjiä kaikki.

Minä tuossa taannoin jouduin vierailemaan ortopedian polilla ja sain yhden lääkärin kanssa pienen sanaharkan aikaiseksi. Hän oli kyllä vähän ihme hiihtäjä.

Back
Ylös Bottom