Munasillaan, munasillaan, kohta kaikki on munasillaan! -Siitä teillekin hyvä korvamato. Saa käyttää. :D
Sukkaa POIS!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Munasillaan, munasillaan, kohta kaikki on munasillaan! -Siitä teillekin hyvä korvamato. Saa käyttää. :D
Mä olen käynyt treenaamassa sunnuntaina, maanantaina, keskiviikkona ja torstaina. Menenköhän tänäänkin? Luultavasti menen. Menenhän minä, koska nolife.
Sunnuntai, maanantai, keskiviikko, torstai, check. Tänään, negative. Huomenna, positive.
Paha sanoa, luultavasti, en ole ikinä WFC:llä käynyt. Itse treenaan ap klo 09:30-11:00 ja kuuntelen korporaatiota, ainut miinus siinä on se että sarja katkeaa sellaiseen naurunremakkaan :DEikö bullin salilla soi sitten kaiken maailman paska mikä häiritsee treenaamista, niiku saleilla yleensä...
Tänään menemme Sanzen kanssa katsomaan kauden viimeisen Tampereen paikallispelin TPS - Lukko.
Mulqvistin Pete naapurista tarjosi liput.
mitäs viikonloppusuunnitelmia,kunteilla,on
Minä saatan piipahtaa Vesan kaupassa
Sama vika, joskaan en voi juoda olutta. Mutta saapahan pelin katsottua niin, että joku vielä maksaa siitä.Aion ainakin sunnuntaina mennä sellaiseen paikkaan, josta saa ostaa olutta ja jossa näkee, kun Liverpool voittaa Man Cityn Liigacupin finaalissa.
Äiti uhkaili, että ens viikolla käytäs Vesan kaupassa, mutta en minä sinne taas viihtis lähteä. Mitää osta sieltä. En tykkää shoppailusta. Hyi.Minä saatan piipahtaa Vesan kaupassa