Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niin et usko että en juttele kellekään vai että nolaan itteni? Yleensä mua jännittää kauheesti vieraille juttelu ja sitte ku alkaa jännittää niin alan höpöttämään jotain puuta heinää.
Hyvin sulla mun mielestä silloin kerran juttua riitti. Etkä edes nolannut ittees.

No niin. Olipas jännä päivä. Kuntosalilla kävin. Oon viettänyt isän kanssa laatuaikaa ja ollaan vuorotellen yritetty polkea vanhaa engelsmannien mopoa käyntiin, isä lopulta onnistui minä en. Kävin hiihtämässä, melkein kuolin. Autoilin kotiin. Nyt lämpiää sauna. Ja kohta pääsee nukkumaan.

Mä taidan olla virallisesti vanha. En sittenkään jaksa lähteä tänään baariin. Ei vaan... jaksa saatana.

Otat pari nopeaa terävää, että lähtee lavat auki. Sit vaan mittaria pihaan ja lähimpään pubiin. Kyllä se siitä piristyy.

UFC + pari lonkeroa kotona tuntuu paremmalta vaihtoehdolta.

Elä Irma ihan vielä mene nukkumaan.

Poljit sitä mopoakin niin perkeleesti, että näät vaan unia kaikennäkösestä polkemisesta.

Rauhoitu ensin.

Back
Ylös Bottom