Eli kaikki ortospedet lukee off topic ketjua :DMinä vänkäsin maanantaina ortopedin kanssa oonko mahdollisesti RASKAANA.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli kaikki ortospedet lukee off topic ketjua :DMinä vänkäsin maanantaina ortopedin kanssa oonko mahdollisesti RASKAANA.
Just katoin, että iha kivan näköstä, mutta ei tommonen mun hommaa ois. Miehet varmasti tykkää.Kauneinta urheilua ikinä tv2 nyt....
MOT
disclaimer: luullakseni et minun tykönä käyny
Hyvin sulla mun mielestä silloin kerran juttua riitti. Etkä edes nolannut ittees.Niin et usko että en juttele kellekään vai että nolaan itteni? Yleensä mua jännittää kauheesti vieraille juttelu ja sitte ku alkaa jännittää niin alan höpöttämään jotain puuta heinää.
Mii soo hangri
Mii soo fät
Otat pari nopeaa terävää, että lähtee lavat auki. Sit vaan mittaria pihaan ja lähimpään pubiin. Kyllä se siitä piristyy.Mä taidan olla virallisesti vanha. En sittenkään jaksa lähteä tänään baariin. Ei vaan... jaksa saatana.
Mitävit....onks toi vokot?
Otat pari nopeaa terävää, että lähtee lavat auki. Sit vaan mittaria pihaan ja lähimpään pubiin. Kyllä se siitä piristyy.