Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuulostaa hienolle tapahtumalle! Voin juoda oluset ja saunan jälkeen toki putsata torrakon tai torrakot. Kuitenkin useampaa on pitänyt moisen pysäyttämiseksi käyttää.Eikös sulla ollut ihan omat tilukset, eli metsästysoikeuskin on kunnossa. Metsästysaika 1.6 - 28.2 eli sekin ok.
Pitäis vaan pyytää Joxuz ja Xtreme mukaan nauttimaan ne metsästysjuomat. Yksi kyttää ja kolme juo keskiolutta.
Joihinkin niistä tarvitaan jopa aseenkantolupa.Parhaat kovat paketit on just Jyväskylästä. Eiku.
Tuota tapahtumaa täytyy ehdottomasti suunnitella lisää.Kuulostaa hienolle tapahtumalle! Voin juoda oluset ja saunan jälkeen toki putsata torrakon tai torrakot. Kuitenkin useampaa on pitänyt moisen pysäyttämiseksi käyttää.
Sen jälkeen ihastelemme, kun siikkeri tekee karvaisesta klöntistä suloisia vakuumipakkauksia. Toki samalla juoden virvoketta. Me ja hän.
Tuota tapahtumaa täytyy ehdottomasti suunnitella lisää.
Se on kylläkin: "come on me..."Come at me bro![]()
Mä oon kanssa kuullu jossain elokuvissa semmosen "cum in me..."Se on kylläkin: "come on me..."
Joo, tuo on kuulemma niin kettumainen vaiva ettei sitä kannata itselleen hankkia. Tosin reilun 70 asteen lämpötila riittää tuhoamaan nuo loiset, jos niitä lihassa sattuu olemaan. Mutta varovainen kannattaa tietysti aina olla.Suositellaan suunnittelua ;)
http://www.zoonoosikeskus.fi/portal/fi/zoonoosit/loisten_aiheuttamat_taudit/trikinelloosi/
No kyllä. Alan pohtia juomatarjoiluja. Sekä minulla on tarjota tapahtumaan joitakin SA-materiaalia ns. pitkällä kuitilla.Tuota tapahtumaa täytyy ehdottomasti suunnitella lisää.
Ai saatana että mää olen ylpeä tämän joulun lahjapaketeistani. Tarpeeksi kun siristää silmiään voi melkein ajatella etteivät nuo näytä juuri lainkaan vaikeavammaisen simpanssin tekemiltä.

Hitto, tarttisko vetää tänään paketointikännit. Lahjat voi sitten paketoida vaikka huomenna.Jaa, pitäisköhän sitä jotain joululahjan -tyyppistä alkaa katselemaan? Että pääsis paketoimaan. Ja juomaan paketointikännit.
Eikai sitä enää tarvitse.Jaa, pitäisköhän sitä jotain joululahjan -tyyppistä alkaa katselemaan? Että pääsis paketoimaan. Ja juomaan paketointikännit.