Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eikös sulla ollut ihan omat tilukset, eli metsästysoikeuskin on kunnossa. Metsästysaika 1.6 - 28.2 eli sekin ok.
Pitäis vaan pyytää Joxuz ja Xtreme mukaan nauttimaan ne metsästysjuomat. Yksi kyttää ja kolme juo keskiolutta.
Kuulostaa hienolle tapahtumalle! Voin juoda oluset ja saunan jälkeen toki putsata torrakon tai torrakot. Kuitenkin useampaa on pitänyt moisen pysäyttämiseksi käyttää.

Sen jälkeen ihastelemme, kun siikkeri tekee karvaisesta klöntistä suloisia vakuumipakkauksia. Toki samalla juoden virvoketta. Me ja hän.

Tuli hulilupteriin kiinasta akkuja. Tilasin vähän liian isoja varmanpäälle. Mutta koloon sujahti kuin kusi lumeen.

Onko tytöt ikinä pissannut lumihankeen ja sulatellut erimallisia onkaloita? Vai onko se vain miesten etuoikeus.

Kuulostaa hienolle tapahtumalle! Voin juoda oluset ja saunan jälkeen toki putsata torrakon tai torrakot. Kuitenkin useampaa on pitänyt moisen pysäyttämiseksi käyttää.

Sen jälkeen ihastelemme, kun siikkeri tekee karvaisesta klöntistä suloisia vakuumipakkauksia. Toki samalla juoden virvoketta. Me ja hän.
Tuota tapahtumaa täytyy ehdottomasti suunnitella lisää.

Ai saatana että mää olen ylpeä tämän joulun lahjapaketeistani. Tarpeeksi kun siristää silmiään voi melkein ajatella etteivät nuo näytä juuri lainkaan vaikeavammaisen simpanssin tekemiltä.

Huomenta.

Mä en ole vielä tuohon paketoinnin riemuun ryhtynyt, mutta itsellä on paketoinnissa suurimapana tavoitteena, että paperi peittäisi koko lahjan. Näinkään ei ole aina käynyt.
Sitten joulumusaa:

Ai saatana että mää olen ylpeä tämän joulun lahjapaketeistani. Tarpeeksi kun siristää silmiään voi melkein ajatella etteivät nuo näytä juuri lainkaan vaikeavammaisen simpanssin tekemiltä.

+1

Noita omia kötöstyksiäkin kun kattoo, niin alkaa melkein itteäkin hävettää. Onneksi tuo nainen on oppinut tulkitsemaan mun tekemisiä ja sanomisia tyyliin: "Kyllä se tälläkin varmaan jotain hyvää tarkoitti..." jo aika monta vuotta, joten eiköhän se kestä vielä nämä paketitkin :)

Back
Ylös Bottom