Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jumalauta. Nyt järjestetään pieni kyttäysjahti. Minä voin tuoda A-tarvikkeet. Olisimme kuin Asterix ja Obelix.Eiku jos täräyttäs tästä laiskana ikkunasta vaan.
Kävikin niin, että se mitä olen erehtynyt pitämään melkein pihassa viihtyväksi karhuksi, onkin possu/possuja. Meitä on täällä enemmänkin siis.
Jumalauta. Nyt järjestetään pieni kyttäysjahti. Minä voin tuoda A-tarvikkeet. Olisimme kuin Asterix ja Obelix.
Eikös sulla ollut ihan omat tilukset, eli metsästysoikeuskin on kunnossa. Metsästysaika 1.6 - 28.2 eli sekin ok.Taikajuoman voimalla parin viikon keikka. Ois lomaakin just sopivasti.
Eikös sulla ollut ihan omat tilukset, eli metsästysoikeuskin on kunnossa. Metsästysaika 1.6 - 28.2 eli sekin ok.
Pitäis vaan pyytää Joxuz ja Xtreme mukaan nauttimaan ne metsästysjuomat. Yksi kyttää ja kolme juo keskiolutta.
Pitäisi hieman tiedustella niiden liikkumista etukäteen, varsinkin jos ne käy jossain ruokailemassa. Sitten sopivana kuutamoyönä...ULLATUUUUUUUS!
Waennii... Älä akka jauha paskaa...Parhaat kovat paketit on just Jyväskylästä. Eiku.
@tupsumato hakkaa kaikki.