Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kannattaa toki kokea kaikilla herkuilla. Sisältäen sammumisen vesisateeseen, pienen omaisuushävikin, herkän seksihetken bajamajassa (kylmä ja hiekkainen telttakin käy) jne. Teltankin päälle voi kusta itse, jos kukaan muu ei sitä tee.

Aamun avaus lämpimällä kossulla ja kylmällä saarioisten pizzalla. Se on poikaa.

muoks. joo, telttaanhan kannattaa sisällekin jättää kaikki mahdollinen, jos tuntuu, että on liikaa tavaraa.

Vähän muutenkin yhtäkkiä alkoi ns. himottaa Provinssi. Ikinä en oo oikein täydellistä festarikokemusta saanut ja pitää kai se joskus edes. Ja täyspitkä Nightwish-keikka houkuttaa erittäinhyvinpaljon. Kiitosnam.

Sanos muuta. Ja kun se tuossa kilometrin päässä on, niin syyt jättää väliin on aika vähäiset.

Nimim. ostin-jo-liput

Ja kiljupänikät kannattaa säilyttää ulkona teltan vieressä. Ei niitä kukaan varasta.
Korjattu. No ok, koska kaira on vakitöissä, niin kotiviini suvaitaan juuri ja juuri autenttisessa festarikokemuksessa korvaamaan kilju. :D Alkosta ostettu hienostoviini, viina, siideri tai keppana ei tietenkään käy, karseeta porvarimeininkiä semmoinen.

Eipä sillä, mulla jäi tasan sinne vuosien 1990-1993 kokemuksiin noi ns. autenttiset festarit, Giants of Rock, Ilosaarirock ja Nummirock olivat silloin kyseessä. Nyt 2000-luvulla olen majoittunut festareilla mm. hirsimökkiin (tiskikone, sauna, vuolukivitakka, taivaskanavat jne. oli varusteina) ja yleensäkin mukavasti jonkun kämpässä. Se ns. autenttinen festarikokemus on oikeasti täysin perseestä. Turha sitä on glorifioida.

Aamusumbit:
IMG-20151209-WA0002.webp

Mulla on sellanen fanikuva kun Kaira pääsi Tuomaksen kanssa halailemaan. Vaalin sitä kuvaa kaikella rakkaudella, jonka katkeroituneesta sielustani irti saan.

Back
Ylös Bottom