Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eihän kirjoittaminen ole mitenkään vaikeaa. Se, että tekstin täytyisi sisältää jotain kunnon asiaa ja ajatustakin, saattaa aiheuttaa joskus pientä päänvaivaa. 131 sivua sai menemään omaan graduun, eikä ole mahdotonta, että tässä voi olla vielä jatko-opinnotkin edessä jossain vaiheessa.

Eihän kirjoittaminen ole mitenkään vaikeaa. Se, että tekstin täytyisi sisältää jotain kunnon asiaa ja ajatustakin, saattaa aiheuttaa joskus pientä päänvaivaa. 131 sivua sai menemään omaan graduun, eikä ole mahdotonta, että tässä voi olla vielä jatko-opinnotkin edessä jossain vaiheessa.

Minulla taas on suurenmoisia vaikeuksia löytää sanat kuvaamaan päänisisäiset ajatukset

muistan elävästi koulupoikana suoritetut ainekirjoitukset joille annettiin minimipituus, olisko ne ollut 150 sanaa?, kyllä teki tiukkaa saada aina ne vaaditut kasaan

vai oli ko ne esseitä

Tässä ketjussa on se hyvä puoli, että aina voi laittaa kuvan joka kertoo enemmän niistä päänsisäisistä ajatuksista kuin 150 sanaa.

Tai: giffin.

Minulla taas on suurenmoisia vaikeuksia löytää sanat kuvaamaan päänisisäiset ajatukset

muistan elävästi koulupoikana suoritetut ainekirjoitukset joille annettiin minimipituus, olisko ne ollut 150 sanaa?, kyllä teki tiukkaa saada aina ne vaaditut kasaan

vai oli ko ne esseitä

Sama vika.

Ehkä se johtuu vaan siitä, että päänsisällä ei liiku paljoakaan?

Tässä ketjussa on se hyvä puoli, että aina voi laittaa kuvan joka kertoo enemmän niistä päänsisäisistä ajatuksista kuin 150 sanaa.

Tai: giffin.
hiihtoa_saint.jpg

#talvi

vai oli ko ne esseitä
Kyllä tuossa gradua naputellessa kävi itselläkin mielessä, että onko oma sanavarasto hävinnyt johonkin, mutta hommaan rutinoitui sitten ajan kanssa.

150 sanaan ei tarvitse kyllä kovin montaa ajatusta sisällyttää. Kielten kirjoitelmat taisi olla jotain tota luokkaa yliopistossakin, ja aina ihan hirveetä tuubaa itellä :)

Jälleen olin töissä ilman pakkelia (paitsi mustat silmänaluset ja punainen nenä hieman peitetty), taas kolme eri ihmistä katsoi tarpeelliseksi kommentoida, miten näytän väsyneeltä (ja karseelta).

Itsekin olen parina päivänä vetänyt silmänalusten taputtelua lukuunottamatta pakkelitta. Kukaan ei ole kommentoinut mitenkään, johtunee siitä että silmäpussit paistaa kilometrien päähän oli niiden yllä peitettä eli ei.

Paitti jos peite on: keksonit

Ja kun mulla on vielä vähän silmätulehdustakin, niin ei oikein pysty meikkaamaan: ehkä olisi pitänyt pyytää vielä lisää sairaslomaa, ettei tarvitsisi mennä järkyttämään työkavereiden työpäivää näyttämällä näin järkyttävää pärstää siellä.

Back
Ylös Bottom