Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei enää montaa päivää. Kyl tää tästä. Ens viikko enää.

Liitteet

• 20151207_212027[1].webp
    20151207_212027[1].webp
    277,7 KB · Katsottu: 139
Ei ne kasassa vielä oo, mut ihan mukavasti on jo tekstiä. Jos muutamana päivänä ottas ne tosissaa työn alle, nii sais aika nopeeta pois pyörimästä. Tosin vielä pitäs jotai tuloksia käydä proffan kans analysoimassa, ku ei itellä toi SPSS oo hallinnassa... Tässä oon ilman ressiä niitä väkertäny eteenpäin aina sillo ku sattuu semmonen fiilis tulemaan :) Meille alettiin jo ekana vuonna puhua syväreistä ja monella meidän kurssilaisella ne on jo tehtynä ja väikkäri nyt tekeillä :D

^Keskimäärinhän tuo menee sillai että "voi kele-tana-ttu, kuukauden päästä pitäs valmistua ja syvärit ihan ajatuksen tasolla" :D

Syvärit? Kuulostaa vähän samalta kuin meidän kuolevaisten pro gradut... paitsi useimmat tekee sitä pari vuotta oltuaan muuten jo valmis :D

meidän kuolevaisten

Minä olen tehnyt opinnäytetyön, kannet ym. turhat sivut mukaan luettuna, 13sivua: täyttä asiaa
kyllä siinäkin taisi kevätlukukausi tuhraantua

Toi kirjoittamisen helppous on muuten aika yksilöllinen juttu. Itselle kirjoittaminen on äärimmäisen helppoa. Tieto vaan valuu paperille kuin kusi lumihankeen.

Ja huomenta!

Täällä myös hyvä kirjoittaja. Tai no en tiedä onko se hyvä, mutta ei ole ikinä ollut ongelmia riipasta tekstiä paperille.

Viimeksi eilen laadin yhden pohdinnan. Toiselle. Sain siitä palkaksi iltapalan.

Join taas mobsikahvit. Jaksaa painaa!

Syvärit? Kuulostaa vähän samalta kuin meidän kuolevaisten pro gradut... paitsi useimmat tekee sitä pari vuotta oltuaan muuten jo valmis :D

Periaatteessa lääkiksen vastaavat, mutta opintoviikkomäärältä (tai mitä lie pisteitä ovat nykyään) paljon suppeammat. Ainakin silloin muinoin.

mitenkäs,kuntit,olette:ajatelleet juhlistaa Kyllikin päivää

Back
Ylös Bottom