Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Junalippu ostettu jo aikaa sitten.

Sitä naurunremakkaa kun junassa pieraisee. Joku nainen.
Ei piereskelty viikonloppuna, kun junassa pötkötin. Heräsin tosin huutoon, kun apuva huudettiin. Tämä vielä liittyy naisen pieruun sillä viissiin, että tais olla liian pitkä kakkitauko naisella, kun kuulin apuva huutoja ja samassa vessan vetoäänen. Lähti juna liikkeelle, ja kun kakki ei tainnut meinata tulla, jäätiin sitä junaan sitten matkustamaan vähän enemmän pohjoiseen.

Voi sitä naurun määrää. Itse sentäs heräsin viimeksi ja minuutissa pihalla. Sain ovenkin auki, vaikka juna jo nitkahteli liikkeelle.

Viking diplomacy: Everyone listens to a man with an axe. But you might have to swing it around a bit, first.

Miksi vitussa mulla ei ole yhtään räkärättiä yhdessäkään taskussa eikä edes laukussa :mad::mad::mad::kakka:

E. Ja sontsan heitin matkalla bussipysäkille roskikseen, koska en muistanut että lapsi oli rikkonut sen....

E.e. Pelastus, kassista löytyi pikkarit joihin saatoin oksentaa ja niistää räkäklimppini

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nenän saa kätevästi tyhjäksi myös hengittämällä nopeasti ulos nenän kautta. Tätä voi tehostaa tukkimalla toisen sieraimen sormella.
Ei kestä kiittää.

Jos olisi ollut minusta kiinni, niin varmaan jotain muutakin :D harmi vaan, että tuomas oli itsekseen ja mä kavereideni kans, mut kyllä me sentään metrin päässä toisistamme seisottiin! :p

Tulipa mieleen näistä julkkiskohtaamisista, että silloin kun asuin Kuopiossa tuli Marco Hietala kylillä vastaan ja näinpä kerran Reckless Loven Ollin kirjastossa tutkimassa taidetta. :D Mutta kaiken huippu on ollut kun ohjaaja Dome Karukoski teki yllätysvierailun asuntooni, kun olivat etsimässä kuvauspaikkoja Pohjois-Suomesta.

Laita nettiin ne sitten myyntiin niin saat vähän joulurahaa!
Se olisikin kunnon biologinen ase.
Nenän saa kätevästi tyhjäksi myös hengittämällä nopeasti ulos nenän kautta. Tätä voi tehostaa tukkimalla toisen sieraimen sormella.
Ei kestä kiittää.
sulla ei selvästikään ole koskaan ollut kunnon räkätautia. Siinä klimpit tulevat ulos kurkusta, tai eivät mistään.

Jos se on liinaan niistettävissä, niin kyllä se lähtee puhaltamallakin...ja vielä tehokkaammin.
Nenästä tulee vain pienen pieniä piskoja, klimpit edelleen suun kautta. Eikä mulla ole edes nenä tukossa. Räkä sijaitsee muissa onteloissa. Selkiskö?

Nenästä tulee vain pienen pieniä piskoja, klimpit edelleen suun kautta. Eikä mulla ole edes nenä tukossa. Räkä sijaitsee muissa onteloissa. Selkiskö?

Mutta eihän sitä sitten tartte pikkuhousuisillaan oksentaa. Sen klimpin voi sylkästä maahan.

E. Hiiihihihihiihiii! Autocorrect teki tepposet. Pikkuhousuihin tuossa pitäisi lukea.

Kiitoksena sairaalassa vietetystä 25 tunnista ja 45 minuutista nyt on vapaa päivä ja voisikin mennä keskellä päivää juNpalle.

No mutta mitä sä niillä räkäräteillä sitten teet ?
Tämä elämää suurempi vinkkini oli siis korvaamaan räkäliinan puute, ei parantamaan syöpää tai räkätautia sinänsä.

Ottipas taas koville tenttituloksia kahtoessa. Se tunne, ku opiskelijanumerot ei oo missään järjestyksessä, omaa numeroa ei näy ja hyväksytyt tulokset alkaa loppua :D

Tulipa mieleen näistä julkkiskohtaamisista, että silloin kun asuin Kuopiossa tuli Marco Hietala kylillä vastaan ja näinpä kerran Reckless Loven Ollin kirjastossa tutkimassa taidetta. :D Mutta kaiken huippu on ollut kun ohjaaja Dome Karukoski teki yllätysvierailun asuntooni, kun olivat etsimässä kuvauspaikkoja Pohjois-Suomesta.

Marco on näkyny Kuopiossa useamman kerran. Samaisella kylällä törmäsin kerran Ilonassa niihin Poliisit-sarjan poliiseihin vapaa-ajan vietossa. Ei olleet mitään pieniä miehiä. :D

Back
Ylös Bottom