Nooh...sanotaanko nyt niin että minun esteettistä silmääni eivät kevyet rusketusraidat juurikaan häiritse.Pöhköt rusketusraidat. Ois ny jättäny ne horonarut laittamatta ni ois tasasempi bruna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nooh...sanotaanko nyt niin että minun esteettistä silmääni eivät kevyet rusketusraidat juurikaan häiritse.Pöhköt rusketusraidat. Ois ny jättäny ne horonarut laittamatta ni ois tasasempi bruna.
Pöhköt rusketusraidat. Ois ny jättäny ne horonarut laittamatta ni ois tasasempi bruna.
Minä tiedän ainakin yhden syyn.Renkaat elvytetty onnistuneesti teboililla ja pyörä toimi. Olinpas hyvä. Nyt en enää tiedä mihi tarvisin miestä.
Renkaat elvytetty onnistuneesti teboililla ja pyörä toimi. Olinpas hyvä. Nyt en enää tiedä mihi tarvisin miestä.
Ja futher tietää kolme vähintään yhtä hyvää.Minä tiedän ainakin yhden syyn.
Minä tiedän ainakin yhden syyn.
Varmistajaksi salille.
Ihtensä takia tuommonen pitääkin tehdä. Joskus pyrin kans olemaan hiljaa jos ei hyvää sanottavaa ole. Sen jälkeen on pitäny aika hiljasta.
Kyllä mä uskon, että se huomaa, ehkä jo parissa viikossa, viimeistään kuukaudessa. Mutta en todellakaan miehen takia lopettanut valittamista, vaan itseni, koska kyllästyin valittavaan itseeni.
Mäkin mietin aamulla, mahdanko muuttua vallan mykäksi kun valitus on kielletty, mutta ihan mukavasti olen muutakin sanottavaa keksinyt. Se toki auttaa asiaa, että mies on puhelias.Ihtensä takia tuommonen pitääkin tehdä. Joskus pyrin kans olemaan hiljaa jos ei hyvää sanottavaa ole. Sen jälkeen on pitäny aika hiljasta.

Kyllä mulle kakskin kelpaa, jos siitä lähetää!
Kirurgin ura loistavassa vauhissa, pääs jo salin puolelle ompelee.
Nääh. Eikä ole telkkari edes auki.Arhinmäki töllössä. Mobsilta kastui varmaan böksyt.
Vakaalla kädellä :D Varmaa jotai vikaa mussa, ku meni iha mukavasti enkä tuotakaa tajunnu jännittää! Tiistaina ekaa kertaa toimenpideopetuksessa pääs selkää (eli ihmistä...) tikkaamaan, nii toihan meni jo iha rutiinilla tänään :'D Tiistaina kyl tuli hetkeks semmonen "tikkausharkka oli yli 2kk sitten, oiskoha pitäny käydä harjottelemassa"-fiilis, mut seki meni sit ohi, ku pääs tekemään :P Tänää oli nii mukavaa porukkaa salissa, että ois voinu pidempäänkin olla ja seuraillaTärisikö edes pahasti kädet? Ja oliko märkänä...selkä...tuskan hiestä?

Tiedän kuus.Ja futher tietää kolme vähintään yhtä hyvää.