Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pakastin ulkoista kovalevyä 4 h ja sain sen jopa toimimaan muutaman minuutin. Hienoa. No se nyt ei ihan riittänyt, joten koitetaan muita kikkoja.

Nyt hyvät pihistetyt sumpit ja sitten alan pakkaan kasseja laphin reissua varten. Yöllä taas pötkötän ns. raiteilla.

Minä tiedän ainakin yhden syyn.

Varmistajaksi salille.

Kajsna on niin hurja, että tarvii siihen hommaan kaksi miestä!

Niin, siis varmistamaan.

Ihtensä takia tuommonen pitääkin tehdä. Joskus pyrin kans olemaan hiljaa jos ei hyvää sanottavaa ole. Sen jälkeen on pitäny aika hiljasta.

Mullakin ollut tuo periaate, mutta oon lipsunut siitä 692 postauksen verran pakkiksella.

Viimeksi muokattu:
Kyllä mä uskon, että se huomaa, ehkä jo parissa viikossa, viimeistään kuukaudessa. Mutta en todellakaan miehen takia lopettanut valittamista, vaan itseni, koska kyllästyin valittavaan itseeni.

Ihtensä takia tuommonen pitääkin tehdä. Joskus pyrin kans olemaan hiljaa jos ei hyvää sanottavaa ole. Sen jälkeen on pitäny aika hiljasta.

Mäkin mietin aamulla, mahdanko muuttua vallan mykäksi kun valitus on kielletty, mutta ihan mukavasti olen muutakin sanottavaa keksinyt. Se toki auttaa asiaa, että mies on puhelias.

Kovin oli liukasta sataneen lumen vuoksi ja liusuttelin tänään vastaantulijoiden kaistalle risteyksessä, onneksi ei ollut ketään edessä. Vapaapäivää tullut vietettyä hamppilekurin huomissa ja kotona. Huomenna ois taas yhet pikkujoulut. :cool:

Kyllä mulle kakskin kelpaa, jos siitä lähetää!
tumblr_luu2d94ZYR1qhansmo1_400.gif

Tärisikö edes pahasti kädet? Ja oliko märkänä...selkä...tuskan hiestä?
Vakaalla kädellä :D Varmaa jotai vikaa mussa, ku meni iha mukavasti enkä tuotakaa tajunnu jännittää! Tiistaina ekaa kertaa toimenpideopetuksessa pääs selkää (eli ihmistä...) tikkaamaan, nii toihan meni jo iha rutiinilla tänään :'D Tiistaina kyl tuli hetkeks semmonen "tikkausharkka oli yli 2kk sitten, oiskoha pitäny käydä harjottelemassa"-fiilis, mut seki meni sit ohi, ku pääs tekemään :P Tänää oli nii mukavaa porukkaa salissa, että ois voinu pidempäänkin olla ja seurailla :)

Back
Ylös Bottom