Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

pitäisiköhän tänään surffata maltillisesti nettimotossa

ei ole tullut piipahdettua aikoihin

Yksityisautoilu on pop. Tai rock. Ajoin juuri 2h suuntaansa, vartti kohteessa ja nyt vois poistua. Shieeeeettt.....

palkka juoksee

Ite lentäisin kyllä ennemmin kopterilla joka paikkaan, niin ei tarttis niin muista välittää. Ei vaan oo tarpeeks massia moiseen, niin se on pakko ajella niitö muiden tekemiä tunneleita.
Oonpas iloinen kun tämäkin viikko on kohta ohi.
Hädin tuskin puoliväli ylitetty...

Aloitin tuossa joulukalenteria syömään.

Hoksasinkin, että tämähän perkele onkin joulukuusi.

Molemmissa tuo "joulu"-sana kovin mua hämäsi.

Ymmärrettävä erhe.

Måbsin kaverit ei mene linnan juhliin, kun ne esineellistää. On se kovaa touhua.

edit. Mä en muuten sitten enää halua, että muta kategorisoidaan ihmiseksi ja että mun tarttis käyttäytyä kuin ihminen. Me kaikki ollaan niinku kuitenkin eläimiä ja mulla on täysi oikeus käyttäytyä kuin fasaani tai vaikka sika jos siltä tuntuu. Jos joku sanoo muuta on rasisti.

Viimeksi muokattu:
10vuotta Kikan kuolemasta, pitää vähän muistella häntä.

Minä en pienenä tyttönä saanut Kikan kasettia vaikka olisin halunnut. Ja muistan, että olisin halunnut olla yhtä nätti ku Kikka. En ollut.

1400498383935.jpg

Tuonne olis varmaan hyvä sukeltaa.

Back
Ylös Bottom