Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

montako selvästä päästä

En ole ikinä pitänyt puta huneistossani, enkä ole suunnitellut pitävänikään.
Sen verran jouluhössötystä Minäkin harrastan että vuoden synkin juhla-levyä tulee kerran pari kuunneltua

Mahotonta meininkiä. Kohta tanner tömisee ja aitaa kaatuu kun vastapäinen rakennus vedetään matalaksi. Aivan kiva, että parvekkeelle kerkes tulla lasitus ennen tuhopäivää, en perkele ois kovin hymyillen sitä purkupaskaa omalta parvekkeeltani kauhonut. Että näin. Mutta jos sitä vaikka söis jottain niin ei tule kiukkupylly.

montako selvästä päästä

En ole ikinä pitänyt puta huneistossani, enkä ole suunnitellut pitävänikään.
Sen verran jouluhössötystä Minäkin harrastan että vuoden synkin juhla-levyä tulee kerran pari kuunneltua
En juonut eilen yhtään punkkua enkä edes jekkua, vaikka sitä on jäljellä, toisin kuin punkkua jonka siis join loppuun toissapäivänä.

Enkä muutakaan alkoholipitoista juomaa.
Terästämättömän glögin vain.

Aloitin tuossa joulukalenteria syömään.

Hoksasinkin, että tämähän perkele onkin joulukuusi.

Molemmissa tuo "joulu"-sana kovin mua hämäsi.

Ymmärrettävä erhe.
Olen kuullut että kuusen mukana voi kiinteistöön tulla jotain hyönteisiä.

Sniffarin kuusen mukana tuli 72 tölkkiä keskiolutta ja kolme pulloa Jaloviinaa.

Mahotonta meininkiä. Kohta tanner tömisee ja aitaa kaatuu kun vastapäinen rakennus vedetään matalaksi. Aivan kiva, että parvekkeelle kerkes tulla lasitus ennen tuhopäivää, en perkele ois kovin hymyillen sitä purkupaskaa omalta parvekkeeltani kauhonut. Että näin. Mutta jos sitä vaikka söis jottain niin ei tule kiukkupylly.
Otat lekan ja painut sinne sekaan moukaroimaan.

Futherkalenterin kolmas luukku aukeaa ihan kohta...

Otat lekan ja painut sinne sekaan moukaroimaan.

Futherkalenterin kolmas luukku aukeaa ihan kohta...

No sitähän mä vähän harkitsin, että kävisin tarjoamassa apuani. Orionin demolition timesta on ihan liikaa aikaa ja lekaakin on käytetty lähinnä mansikkamaan verkkotolppien iskemiseen.

No sitähän mä vähän harkitsin, että kävisin tarjoamassa apuani. Orionin demolition timesta on ihan liikaa aikaa ja lekaakin on käytetty lähinnä mansikkamaan verkkotolppien iskemiseen.
Käyt vähän paukuttamassa. Sillä voisi olla Kairan sielunmaisemaan positiivinen vaikutus.

Nua sitä joutu sit pyörän renkaat vaihtamaan. Ei siinä eturenkaassa ilma pysyny, yhen reiän tapasen löysin ja paikkasin. Vaihoin sit samalla vaivalla talvirenkaat. Jos toi pyörä on vielä ajokuntonen nii oon ylpeä itestäni :D

Odotan jännityksellä, koska mies huomaa, etten enää valita mitään mistään. Mies taas on tänään valittanut mulle jo kolmesti :D

Käyt vähän paukuttamassa. Sillä voisi olla Kairan sielunmaisemaan positiivinen vaikutus.

Minun sysimustaan sielunmaisemaan voisi taas moukaroinnin jäljiltä syttyä hetkeksi valo ja värit. Siitä sitten taas sujuva liukuna takaisin synkkyyteen ja normaaliin elämään.

Odotan jännityksellä, koska mies huomaa, etten enää valita mitään mistään. Mies taas on tänään valittanut mulle jo kolmesti :D

Aattelit että miehet tommosta huomaa? Ja jos huomaa niin uskoo että on pysyvästä muutoksesta kyse? Good luck with that. No, minä oon taas nähnyt parina viikkona ihmisten parhaita puolia (sekä miesten että naisten), niin en ois nyt kauheen optimistisin fiiliksin liikenteessä.

Älkää nyt vaipuko synkkyyteen hyvä rouva.

Kolmannesta luukustakin löytyi näin kesäinen kuva:
mCkGJNX.jpg

Kyllä mä uskon, että se huomaa, ehkä jo parissa viikossa, viimeistään kuukaudessa. Mutta en todellakaan miehen takia lopettanut valittamista, vaan itseni, koska kyllästyin valittavaan itseeni.

Back
Ylös Bottom