Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tuntia
En juonut eilen yhtään punkkua enkä edes jekkua, vaikka sitä on jäljellä, toisin kuin punkkua jonka siis join loppuun toissapäivänä.montako selvästä päästä
En ole ikinä pitänyt puta huneistossani, enkä ole suunnitellut pitävänikään.
Sen verran jouluhössötystä Minäkin harrastan että vuoden synkin juhla-levyä tulee kerran pari kuunneltua
nahkapenkkien välistä
Olen kuullut että kuusen mukana voi kiinteistöön tulla jotain hyönteisiä.Aloitin tuossa joulukalenteria syömään.
Hoksasinkin, että tämähän perkele onkin joulukuusi.
Molemmissa tuo "joulu"-sana kovin mua hämäsi.
Ymmärrettävä erhe.
Otat lekan ja painut sinne sekaan moukaroimaan.Mahotonta meininkiä. Kohta tanner tömisee ja aitaa kaatuu kun vastapäinen rakennus vedetään matalaksi. Aivan kiva, että parvekkeelle kerkes tulla lasitus ennen tuhopäivää, en perkele ois kovin hymyillen sitä purkupaskaa omalta parvekkeeltani kauhonut. Että näin. Mutta jos sitä vaikka söis jottain niin ei tule kiukkupylly.
Otat lekan ja painut sinne sekaan moukaroimaan.
Futherkalenterin kolmas luukku aukeaa ihan kohta...
Käyt vähän paukuttamassa. Sillä voisi olla Kairan sielunmaisemaan positiivinen vaikutus.No sitähän mä vähän harkitsin, että kävisin tarjoamassa apuani. Orionin demolition timesta on ihan liikaa aikaa ja lekaakin on käytetty lähinnä mansikkamaan verkkotolppien iskemiseen.
Käyt vähän paukuttamassa. Sillä voisi olla Kairan sielunmaisemaan positiivinen vaikutus.
Odotan jännityksellä, koska mies huomaa, etten enää valita mitään mistään. Mies taas on tänään valittanut mulle jo kolmesti :D