Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

lisäsin kuntit soittolistalle kostia ja solstafiiria

kaadion lempilasiin hieman wiskiä, terveydeksi

Televisiosta ei tule mitään.

Minun teeveestä:tulee image.webp

lempi lasi jäi kuvasta:image.webp

Taidan maiskutella tuollaisen edellisellä sivulla mainitun jekkuglögin. Tosin sillä poikkeuksella, että itellä on vaan halpaa kopiota (jagdtraum). Taidan vähän lorauttaa vielä votkaa sekan, niin ei oo ihan lirua.

No mulla on kaapissa 870 Express 21" piipulla. Vaati patruunapesän hionnan (kierretankoa, muttereita, prikkoja, VFG-tulppia hiontatahnalla ja akkuporakone), muuten ihan ok työkalu, maailma on täynnä siihen sopivaa hilua ja kilkettä.
Tuo SXP on mielenkiintoinen konsepti, harmi vaan kun ne on käsittääkseni tehty Ege Silah'in tehtailla Turkissa ja turkkilaisella laadunvalvonnalla. Huomattavasti Remaria nopeampi ja sujuvampi latausliike (pyörähtävä ja erittäin kestävä lukko) ja varmistinkin on paremmassa paikassa :)
Mossbergistä ei ole pahemmin kokemuksia, se vähä mitä olen kavereiden vanhoja Mossen raatoja käpäillyt niin karuja vehkeitä olivat...

Jos jostain löytyis vielä käytetty ja hyvin pidetty Winchester 1300 Black Shadow (SXP:n edeltäjiä), niin se voisi olla :rock:
Oot kyllä melkonen seppä:D

Tuo 870 vähän kutkuttaisi, lyhyellä piipulla olis esim majavahommissa aika käypänen(aina pusikkoa ja lyhyet ampumamatkat).
Winsun varmistin arveluttaa, oon ampunut 20vuotta haulikolla jossa se on liipasinkaaren takaosassa, sormi etsii sitä varmasti sieltä.

Ei ole flunssa parantunut tissuttelulla. Nyt kokeilussa absolutismi. Ratkaisevaa joka tapauksessa ja aina on se, mitä suuhunsa panee tai jättää panematta.

etelleen ykkönen on toivomuslistalla,provinssiin,sólstafir sirkustelttaan

olis:kova!

taharomme lisää, taharomme lisää, taharomme lisää

kuten kotipaikkakunnallaNi oli tapana ennen encorea huutaa

henkilökohtaista Minää harmittaa vietävästi se, minkä ristuksen tähärenn ääsjoella pitää huudella vii vant moor

ei tämä ny niin sivistynyt paikka kunta: ole, höhö

Toi Solstafir ei oo kyllä koskaan oikeen uponnut. Glögi upposi. Taidan herkutella jotain maukasta vielä.

Tästä vähän musakkaa lauantai-illan uskonnollisfilosofisiin keskusteluihinne:

ei nyt pysty kuunnella muuta, kun sólstafir uppoaa niin hyvin, täytyi kaataa toinen wiskikin

J.R mäinen olo, lähes, ainakin Miehekäs

mikäs muu oli sitä voisi olla miehekkäiden Miesten soittamaa rokennrollia:kuunnellessa

mulla taitaa olla sitä perusmallia?

image.webp

tunnustako:väristä

Back
Ylös Bottom