Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kekkosen aikaan sanottiin, että telkkari on kuin nainen: "Kakkoselta tulee paskaa ja ykköseltä kerran kuussa värilähetys!"Televisiosta ei tule mitään.
Oot kyllä melkonen seppä:DNo mulla on kaapissa 870 Express 21" piipulla. Vaati patruunapesän hionnan (kierretankoa, muttereita, prikkoja, VFG-tulppia hiontatahnalla ja akkuporakone), muuten ihan ok työkalu, maailma on täynnä siihen sopivaa hilua ja kilkettä.
Tuo SXP on mielenkiintoinen konsepti, harmi vaan kun ne on käsittääkseni tehty Ege Silah'in tehtailla Turkissa ja turkkilaisella laadunvalvonnalla. Huomattavasti Remaria nopeampi ja sujuvampi latausliike (pyörähtävä ja erittäin kestävä lukko) ja varmistinkin on paremmassa paikassa
Mossbergistä ei ole pahemmin kokemuksia, se vähä mitä olen kavereiden vanhoja Mossen raatoja käpäillyt niin karuja vehkeitä olivat...
Jos jostain löytyis vielä käytetty ja hyvin pidetty Winchester 1300 Black Shadow (SXP:n edeltäjiä), niin se voisi olla![]()
negativemites se hästägram
Pirtelöä. Mustikoilla.
Tässä musaa vitnesakoille. FB antoi tiedoksi että olin jakanut tämän 2 vuotta sitten: tasan.Sää ootki tuommonen fitnessmimmi.