Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tissuttelu lopetettu, tein 4 kpl lämppäreitä kaikilla mausteilla.

Koiratkin heräs heti.
Se on onni, että kun on muutaman juonut, niin ruoka ei generoidu lainkaan läskiksi vaan poistuu aamulla pönttöön.

Muista se hunaja ;)
Hmm... Ei lainkaan hullumpaa. En ole niinkään rommi-miehiä, mutta tässä tämä toimii. Toinen käypä tie rommin tuhoamiseen on mojito.

Pitänee ottaa valikoimiin ja varmaan parempaa kunnon sitruunasta vs. tämä tiivisteestä tehty.

Talvella kuvittelis tulevan kylyymä tuossa puuhassa tai vaihtoehtosesti pirun kuuma, jos sellasilla varusteilla liikahtaa yhtään enempää, joilla on paikallaan sopiva.

Uissss Lidlin bonsai
Hommastiko? katselin sitä kyllä lehdestä, mutta jätin hommaamatta.

Mulla oli joskus itse kasvatettu Chilibonsai. Bird's eye lajiketta ja teki tälläisiä pieniä marjoja. Sika siistin näkönen, kunnes tapoin sen huonolla hoidolla. Sen juuretkin oli vielä mahtavan näköset, kun se kasvo vuosien saatossa melkein 2 m ja siitä sitten kutistin sen bonsaiks :)

679e57856e1f41de44865740b7dbd57c.jpg

Mäntyä oon ajatellut koittaa, kun joskus sais aikaseks haettua taimen metsästä.

Back
Ylös Bottom