Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta huomenta.

Tuli tuossa aamulla Radioa kuunnellessani mieleen seuraavaa: Koska kauneusleikkaukset ovat kovasti yleistyneet ja osaa on vaikea havaita vaatekerroksen alta, eivätkä kaikki pidä suolavesipusseista rintojen paikalla; ehdotankin täten, että NAIS-sukupuolen edustajat ryhtyvät kantamaan kaulassaan kylttiä, joka ilmaisee ryntäiden luomupitoisuuden. Toisaalta voitaisiin menetellä niin, että vain epäluomut kantavat kylttiä, mutta tuo saattaisi olla syrjivää ja epätasa-arvoista, joten ehkä parempi että "kaikilla lehmillä on kello kaulassa" (l. vertauskuvana, älä missään nimessä kirjaimellisesti).

Mikä neuvoksi, Rupesin asentamaan luuriini päivityksiä ja nyt se on raksuttanut n.3h. Revin akun irti mutta kun laittoi takaisin niin sama ruksutus jatkuu. Mikä neuvoksi? Pitäisi soittaa muutama puhelu ja mua yritetään tavoittaa, voi vittujen vittu..

Mikä neuvoksi, Rupesin asentamaan luuriini päivityksiä ja nyt se on raksuttanut n.3h. Revin akun irti mutta kun laittoi takaisin niin sama ruksutus jatkuu. Mikä neuvoksi? Pitäisi soittaa muutama puhelu ja mua yritetään tavoittaa, voi vittujen vittu..
Mikä luuri ?

saako nykyään akkua irti muista kun android puhelimista? veikkaan siis antroitia, en tykkää:yäk

oletin, koska: kyseessä päivitys

ainakin henkilökohtainen Minä on päivittänyt puhelimia vasta siirryttyäni ipponeMieheksi

Nokia Lumia 630.
Hitto, yhtään Lumiaa en ole omistanut.

Anteroissa onnistuisi "soft reset" power & vol- 10-15s (kunnes värisee). Tuota ainakin voisi Anterossa kokeilla, en tiedä auttaisko ongelmaan tosin.
Saattaa sama toimia Lumiassa, mutta en anna takuuta, kun en oikeasti tiedä noista Lumioista mitään.

Huomenta huomenta.

Tuli tuossa aamulla Radioa kuunnellessani mieleen seuraavaa: Koska kauneusleikkaukset ovat kovasti yleistyneet ja osaa on vaikea havaita vaatekerroksen alta, eivätkä kaikki pidä suolavesipusseista rintojen paikalla; ehdotankin täten, että NAIS-sukupuolen edustajat ryhtyvät kantamaan kaulassaan kylttiä, joka ilmaisee ryntäiden luomupitoisuuden. Toisaalta voitaisiin menetellä niin, että vain epäluomut kantavat kylttiä, mutta tuo saattaisi olla syrjivää ja epätasa-arvoista, joten ehkä parempi että "kaikilla lehmillä on kello kaulassa" (l. vertauskuvana, älä missään nimessä kirjaimellisesti).

No emmätiiä. Mä koen ton tissien parantelun ihan hyvänä. Koska tykkään tisseistä. Tissien ei tarvi olla isot. Tykkään enempi hyvän muotoisista kuin isoista. Toki hyvänmuotoiset isot on jees, mutta fysiikkaa yliopistossa lukeneena se ei ole kauaskantoista. Luomut on ehtottomasti, niinkuin Spede sanoisi, paremmat mitä leikellyt. Mut sit taas kyllä pienet sievät silarit voittaa alaspäinroikkuvat tyhjät luomupussit.

2.gif

Hyvää tissiä kaikille!

Pistetään facesta poimittu puujalka vielä jatkoks:

Miehen vaimo nalkutti kotona koko aamun. Työmatkalla tuli räntää ja sohjo pisti auton heittelehtimään.
Töissä mies oli kiukkuinen kuin käki.
Työkaveri kysäs: "Mikäs nyt vituttaa?"
"Vaimo ja keli."
"Ai, keille kaikille?"

Värisee joo ja menee pimeeksi kunnes ruksutus taas jatkuu, ei päästä siitä eteenpäin.
Kai mun on mentävä liikkeeseen ton kanssa kun aikuisten oikeasti tarvitsen puhelinta näillä näppäimmillä.

Back
Ylös Bottom