Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Älkää olko niin ehtottomia. Mulla on käytössä molemmat, ei niissä mitään käytännön eroa ole. Urpåt!

e. vähän niinku väittelis, onko samasta taikinasta tehdyt lihapullat vai -pihvit parempia.

No emmätiiä. Mä koen ton tissien parantelun ihan hyvänä. Koska tykkään tisseistä.

Mulla taas tässä tulee just se ongelma ilmi. Omaan makuun ennemmin luonnolliset ja epätäydelliset kuin luonnottoman epätäydelliset. Ugh.

Älkää olko niin ehtottomia. Mulla on käytössä molemmat, ei niissä mitään käytännön eroa ole. Urpåt!
e. vähän niinku väittelis, onko samasta taikinasta tehdyt lihapullat vai -pihvit parempia.

Ei, ei, ei...Kyllähän Omenaluurissa ja Anterossa on aivan vitullinen ero, mitä käyttäjänä on mahdollista tehdä luurilleen. Parempi analogia olisi se, että ostaako lihaa lihatiskiltä (Antsa) vai valmiiksi paistetun pihvin hyvän makuista lihaa paistopisteeltä (Omppu).
Tosin niille, joita ei tekniikka ja "kikkailu" kiinnosta tällä ei ole mitään merkitystä, mutta meille talttahampaisille pisamanaamoille on (en tosin omista pisamaista naamaa saati talttahampaita, mutta noin niinku as a matter of speach).

Ei, ei, ei...Kyllähän Omenaluurissa ja Anterossa on aivan vitullinen ero, mitä käyttäjänä on mahdollista tehdä luurilleen. Parempi analogia olisi se, että ostaako lihaa lihatiskiltä (Antsa) vai valmiiksi paistetun pihvin hyvän makuista lihaa paistopisteeltä (Omppu).
Tosin niille, joita ei tekniikka ja "kikkailu" kiinnosta tällä ei ole mitään merkitystä, mutta meille talttahampaisille pisamanaamoille on (en tosin omista pisamaista naamaa saati talttahampaita, mutta noin niinku as a matter of speach).
Totta. Mutta 95% käyttäjäkunnasta sillä muokattavuudella ei ole mitään merkitystä.

Tyyli, ulkonäkö ja imago maksaa ja juurikin herättävät sen tunteen...

No niin, yksi selitys saatu. Tyyli ja ulkonäkö ovat toki makuasioita, mutta vastaavan Kiinan pojan tekeleen saa varmaaan huntilla. Imago sitten maksaa sen 700 siihen päälle. Jotenkin ymmärtäisin tämän, jos ostettaisiin jokin harvinainen premuim-tuote, jolla halutaan jotenkin erottautua massasta. Mutta kun noita omppuja on joka kolmannella vastaantulijalla, niin ei vaan ymmärrä. Onneksi ei tarttekaan :)

No tää on juuri sitä objektiivista aluetta ja ehtottomuutta aiheuttavaa ajattelutapaa. Tyhmyys on kyllä synnynnäistä ja/tai opittua.
No niin on. En vaan pysty ymmärtämään, miksi joku maksaa tietoisesti niin saatanasti ylihintaa puhelimesta. Ja sama koskee kyllä myös muita helvetin kalliita luureja Ompun lisäksi. Absurdia.

Kyllä moottoripyöränkin voi ostaa järkevästi tai vähemmän järkevästi, mutta siellä kilpailutilanne on omaan makuun paljolti terveempi tai no mistä minä tiedän, kun en uusia pyöriä koskaan katsele.
Tisseistä en maksa.

Ei se ole pelkkä imago, vaan myös paras muotoilu -> istuvuus käteen eli käyttömukavuus.
Tässä käytetty otantana ilmeisesti kaikki muut matkapuhelimet ja tuo puhelin, jonka imagosyistä on halunnut ostaa istuu paremmin käteen kuin Kiinan pojan tekemä 1:1 kopio ?

No joo, jätetään tämä asia sikseen, koska tämä on näitä ikuisuuskysymyksiä. Muna vai kana, ollako vai eikö olla, Apple vai ei-Apple...

Back
Ylös Bottom