Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

otitko näpit 0800-0830

Minua hieman kahvituttaisi, ehkä pian kipaisen teikkövein

työmotivaatio on taas jossain

otitko näpit 0800-0830

Minua hieman kahvituttaisi, ehkä pian kipaisen teikkövein

työmotivaatio on taas jossain
Siirryin kotiin jatkamaan unihommia. Vieraissa kun potkittiin ylös.

Mutta, Lenovossa ei toiminut space-näppäin. Ajoinpa liikkeeseen ja kävin näyttään. Hyvin toimi. Pelästy kai ja päätti alkaa pelaan.

Täällä myös kahvituttaisi. Taidan pihistää sumpit ja sen jälkeen öljyä lutraan saksalaisvalmisteiseen kulkuneuvoon.

kuntit! Jossu kävi viime yönä vieraissa
Vovvovoovv. Mitäs ootko ollut vakoilemassa viime vkl gaylaustani. Taululla luki Jossu. Se vaikutti oleellisesti ja heitin huonosti. Uskon.

Eipä käynytkään, ainakaan tuntemattomissa vieraissa.
Tutuissa vieraissa käyty. Mutta ei sentäs Vieraissa! Vain vieraissa.

Hain äsken töitä. Käskettynä. Ihmekkään tälläisellä järjestelmällä, jos ihmetellään mitä ihme vätyksiä hakee hommiin. Yrittäjäkurssille pitäis mennä, mutta ei vielä. Selvittelytilassa nyt ensin ensikesän villikortti.

Eiköhän sitä jokainen osaa töitä hakea, jos niikseen näkee. Järjestelmän syy, jos joku kouluja käymätön vätys makaa alasti sohvalla päivät pitkät, kun tuilla pärjää. Ni.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
silmäni,nämä tässä,eivät havaitse sivulla ainuttakaan moottoripyörän kuvaa

korjaan,tilanteen:

motobabe-wallpaper-14-may-09.jpg

Minä,sinuna,nukkuisin ainakin aamuun asti, sikeästi

#fingerpori

Minun mielessäni,siis unessani, pyöri yöllä päälimmäisenä: ajelin moottoripyörällä,ducatilla,ja joka ikinen kaasun avaus aiheutti kulman nousua, siis etupyörän

kyllä,kuntit,paukutti!
Tämä on jo kolmas x-video.

16.päivä pitäisi tulla joku selvyys asiaan.

e: Se toinen

Back
Ylös Bottom