Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo, ja toi kopio -hommakin on toisaalta aika paskaa. Olkoonkin, että keskimäärin isoilla yhtiöillä menee hyvin korruptioineen ja kepulointeineen. Mutta en minä ainakaan periaatteesta osta 1:1 kopioo. Siis jos on tarkotuksella vaan kopioitu toisen tekele.

Asiaan tosin hieman liittyen, olisi hauska tehdä joskus koejärjesty, jossa koeryhmälle näytettäviin arvosteluihin ja käyttäjäarvioihin lisättäisiin pari huuhaa-argumenttia esim. "markkinoiden silein pinta", "näytössä markkinoiden laajin katselukulma", niin alkaisivatko nämä koehenkilöt latelemaan näitä argumentteja perusteina ostoilleen.

Joo, ja toi kopio -hommakin on toisaalta aika paskaa. Olkoonkin, että keskimäärin isoilla yhtiöillä menee hyvin korruptioineen ja kepulointeineen. Mutta en minä ainakaan periaatteesta osta 1:1 kopioo. Siis jos on tarkotuksella vaan kopioitu toisen tekele.
No joo, samaa mieltä siitä että perseestähän tuo on, mutta yhtä lailla Applen riistopolitiikka on perseestä, joten ei vaikuttaisi valintaani.

Asiaan tosin hieman liittyen, olisi hauska tehdä joskus koejärjesty, jossa koeryhmälle näytettäviin arvosteluihin ja käyttäjäarvioihin lisättäisiin pari huuhaa-argumenttia esim. "markkinoiden silein pinta", "näytössä markkinoiden laajin katselukulma", niin alkaisivatko nämä koehenkilöt latelemaan näitä argumentteja perusteina ostoilleen.
Kyllä. Onhan noita videoita netissä, missä vaikka hevosenpaskaan laitetaan applen logo, ja sitten kadulla esitellään ihmisille, että katos kuinka on hienoa ja edistyksellistä hevosenpaskaa, eikä maksa ku 1000e/100g. Ja ihmiset on innoissaan kun se kakka on paljon kuitupitoisempaa ja haiseekin pahemmalle kuin sianpaska.

e. kaikkihan tietää, että sianpaska haisee, ei hevosenpaska. se oli jutun pointti. alleviivattuna.

Äläs ny. Molempia olen kokeillut ja kyllä mun mielestä Onppua on paljon mukavampi käyttää.
Olen kanssa nähnyt livenä yhden tummaihoisen homon kansanedustajan, mutta en yhtään tummaihoista homoa, joka ei ole kansanedustaja -> kansanedustajat ovat homompia kuin ei-kansanedustajat.

Vittu kyllä nyt tuli niin hieno vertauskuva, että jokin riplomi tarttis saada.

Olen ollut nyt aamulla ehkä vähän ilkeä kanssaihmisiä kohtaan, joten lepyttelen teitä kuvalla. Kätevimmin se käy, kun yhdistetään naisten ja miesten lepyttelykuva yhdeksi. Jotain jokaiselle:

pug-boobs-scarf.jpg

Viimeksi muokattu:
ostavathan sitä jotkut kahenkympin ducatin vaikka vastaavan japanin saisi kympillä, koska: se ajofiilis on,hieman,eri

siksi Minulla on omena, koska en tykkää wintoosan enkä antroidin käytöstä -> ei nyktarjonnalla jää vaihtoehtoja

Olen kanssa nähnyt livenä yhden tummaihoisen homon kansanedustajan, mutta en yhtään tummaihoista homoa, joka ei ole kansanedustaja -> kansanedustajat ovat homompia kuin ei-kansanedustajat.

Vittu kyllä nyt tuli niin hieno vertauskuva, että jokin riplomi tarttis saada.

No olitpas nyt taas nokkela.

ostavathan sitä jotkut kahenkympin ducatin vaikka vastaavan japanin saisi kympillä, koska: se ajofiilis on,hieman,eri

siksi Minulla on omena, koska en tykkää wintoosan enkä antroidin käytöstä -> ei nyktarjonnalla jää vaihtoehtoja

Vai olisiko ennemminkin niin, että se imago ja mielikuva on eri ja noista muodostuu se ajofiilis ?
Eikä siinä mitään väärää ole, kukin tavallaan.

No olitpas nyt taas nokkela.
Nokkela is my middle name...vai hetkinen, oliko se mulkku. Oh well.

Läppäri pitäs hankkia, ja macdonaldsia mietin yhtenä vaihtoehtona. Tuskin tulen siihen päätymään, kun samalla rahalla saa sen verran rouheaa pc-vempelettä.

Tässä kun daamin koneella touhuan, niin vastaavat HP:n ritsat pitää jättää ainakin hyllyyn. Tässä on joku todella rasittava ominaisuus, että kun tossa touch padissa pyyhkäisee hieman liian reunassa sivulle, niin avaa hetki winkkarin valikot. Todella raivostuttavaa kesken kiihkeän surffauksen.

Ei, ei, ei...Kyllähän Omenaluurissa ja Anterossa on aivan vitullinen ero, mitä käyttäjänä on mahdollista tehdä luurilleen. Parempi analogia olisi se, että ostaako lihaa lihatiskiltä (Antsa) vai valmiiksi paistetun pihvin hyvän makuista lihaa paistopisteeltä (Omppu).
Tosin niille, joita ei tekniikka ja "kikkailu" kiinnosta tällä ei ole mitään merkitystä, mutta meille talttahampaisille pisamanaamoille on (en tosin omista pisamaista naamaa saati talttahampaita, mutta noin niinku as a matter of speach).

Toihan on ihan homon hyvä vertaus! Itse kun haluan hetitoimivan vehkeen kun paketista avaa niin Applen vehkeet on just täydellisiä. Ja että synkkaa kaikki koneet padit j tölsyt automaattisesti.

Androidi Kiinasta niin eka joudut vaihtaa ohjelmistot, roottaa kernelin ja kolvaa mod-piirin emolevyyn että toimii.

No niin, yksi selitys saatu. Tyyli ja ulkonäkö ovat toki makuasioita, mutta vastaavan Kiinan pojan tekeleen saa varmaaan huntilla. Imago sitten maksaa sen 700 siihen päälle. Jotenkin ymmärtäisin tämän, jos ostettaisiin jokin harvinainen premuim-tuote, jolla halutaan jotenkin erottautua massasta. Mutta kun noita omppuja on joka kolmannella vastaantulijalla, niin ei vaan ymmärrä. Onneksi ei tarttekaan :)

No niin on. En vaan pysty ymmärtämään, miksi joku maksaa tietoisesti niin saatanasti ylihintaa puhelimesta. Ja sama koskee kyllä myös muita helvetin kalliita luureja Ompun lisäksi. Absurdia.

Tämä nyt on kuin vertais 180hv uutta mercedestä 180hv Daciaan että täysin sama peli mutta 80% halvemmalla. Toi iOS vaan toimii niin saatanan hyvin verrattuna android. Puhumattakaan kiinanvempeleiden laadusta

Peace out tulin Turkuun! Mitävittua!

Tämä nyt on kuin vertais 180hv uutta mercedestä 180hv Daciaan että täysin sama peli mutta 80% halvemmalla. Toi iOS vaan toimii niin saatanan hyvin verrattuna android. Puhumattakaan kiinanvempeleiden laadusta!

Omaan käteen ei kyllä iOS toimi yhtään paremmin kuin Android, mutta meitä on moneksi. Noi kiinankännykät nyt oli vähän ääriesimerkki, mutta esim. Huawein (Kiina) ja Ompun (Kiina) todellisessa laadussa ei juuri eroja ole. Yhtä lailla se Omppu on kiinanvehje siinä mielessä.

Back
Ylös Bottom