Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Telkkarissa joulukoristemainos. Huh huh. Ostetaanko kuntit Måpsille j-lahjaksi pärekopallinen punkkua&suklaata. Kjeh.

Ne on loppiaiseen mennessä sileenä.

tumblr_n54myile9s1tv2sd2o1_400.gif

Näin yöllä unta, että treenasin Minna Pajulahden kanssa rintaa.

tarkoitin ulkonäöllisesti

eiköhän sieltä joku beastin tappaja lanseerata

Telkkarissa joulukoristemainos. Huh huh. Ostetaanko kuntit Måpsille j-lahjaksi pärekopallinen punkkua&suklaata. Kjeh.

Ne on loppiaiseen mennessä sileenä.
Niin olis, koska meillä toteutuu aina sellainen tendenssi että minä tissuttelen viinakset ja mies ja lapset napostelevat herkut, ihan sama kuka ne on saanut :p

Varsiselleri + dippi. Kerrankin pelkkä kasvis maistuu :D Olen ylpeä itsestäni. Tosin dipin kans nyt menee porkkanat ja kurkutkin kun vettä vaan. Mutta tämä sellerinperkele on uusi tuttavuus.

Kohta lähden kuntit nukkuun junaan. Se on menoa se.

Varsiselleri + dippi. Kerrankin pelkkä kasvis maistuu :D Olen ylpeä itsestäni. Tosin dipin kans nyt menee porkkanat ja kurkutkin kun vettä vaan. Mutta tämä sellerinperkele on uusi tuttavuus.

Kohta lähden kuntit nukkuun junaan. Se on menoa se.

Onko menolippu kauas pois?

Varsiselleri toimii kyllä hyvin sekä wingsien kanssa että bloody maryssa, mutta noin itsekseen ei oo tullu rouskittua. Nyt toimis kyllä molemmat noista edellämainituista ilman selleriäkin, mutta ehkä oon vitness hetken.

Back
Ylös Bottom