Mopsy80
Hopeless Gage
Ei pysty jo siksi, että tulee nälkä ja kataboliaMinä,sinuna,nukkuisin ainakin aamuun asti, sikeästi

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei pysty jo siksi, että tulee nälkä ja kataboliaMinä,sinuna,nukkuisin ainakin aamuun asti, sikeästi

16.päivä pitäisi tulla joku selvyys asiaan.
"Joku hirvee homosohva" No saa nähdä.veikkaan jotain diavelin tyyppistä
Niin olis, koska meillä toteutuu aina sellainen tendenssi että minä tissuttelen viinakset ja mies ja lapset napostelevat herkut, ihan sama kuka ne on saanut :pTelkkarissa joulukoristemainos. Huh huh. Ostetaanko kuntit Måpsille j-lahjaksi pärekopallinen punkkua&suklaata. Kjeh.
Ne on loppiaiseen mennessä sileenä.
Hehe.tarkoitin ulkonäöllisesti
eiköhän sieltä joku beastin tappaja lanseerata
Varsiselleri + dippi. Kerrankin pelkkä kasvis maistuu :D Olen ylpeä itsestäni. Tosin dipin kans nyt menee porkkanat ja kurkutkin kun vettä vaan. Mutta tämä sellerinperkele on uusi tuttavuus.
Kohta lähden kuntit nukkuun junaan. Se on menoa se.
Hehe.
Sen tötterön minäkin haluan nähdä.
Niin olis, koska meillä toteutuu aina sellainen tendenssi että minä tissuttelen viinakset ja mies ja lapset napostelevat herkut, ihan sama kuka ne on saanut :p
Se se onkin hauska nähdä, muutama muu merkki on sitä jo yrittänyt. Paino sanalla yrittänyt.16.päivä, näemme
Kyllä se on kauas pois. Ihan saa nukkua kunnon unet. Sängyssä jopa.Onko menolippu kauas pois?