Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitäää?! Millä ilveellä sää saat aamulla aikaa kuluun 2 h? Itselle perus on 25 min ennen lähtöä. Ja siinä ajassa teen aamutoimet, pirtelön sekä pihistän vielä sumpin. Kummatkin tosin lähtee mukaan kädessä. Sekä tapana on myös pukeutua, meinas unohtua.

Nooo kunhan vitkuttelen.. kuuntelen musiikkia, hörpin kahvia ja luen lehden.. ja pakkiksen :D oisin helposti tunnissa valmis, paitsi jos lotraan hiukset. Ne kuivuu ikuisuuden. Naamaan menee ehkä 5min.

E. Naaman kuivumiseen hehhehhee

Mullakin menee kaksi tuntia, katos _me_ ollaankin naisia :D
Hetkonen... Tuliko minusta just kathoey

Asiasta kukkaruukkuun, piti lähteä töistä kotiin kun alko päässä vippaamaan (ei siis silleen hyvällä tavalla) ja heikottamaan, mutta kuumetta ei tietenkään ole. Minkähän hyppykupan minä nappasin.

E. boldaus ei toimi, jännää.

Tässä ketjussa on muutenkin ollut epäselvyyttä henkilöiden sukupuolen suhteen, joten ei kannata huolestua.

Tässä ketjussa on muutenkin ollut epäselvyyttä henkilöiden sukupuolen suhteen, joten ei kannata huolestua.

Sehän on nykyään muotia, että ei olla mitään tunnistettavaa sukupuolta.

Liitteet

• Lenin_ja_Jeesus_300x500_Liisa_Ahola.webp
    Lenin_ja_Jeesus_300x500_Liisa_Ahola.webp
    37,7 KB · Katsottu: 128
Herätys 6.45 töissä 7.15. Välissä vessa, suihku, pukeminen, juominen, netin selaus. Edit: ja töihin siirtyminen.

Niin lasketaanko työmatka tuohon aikaan? Sitten mulla kestää 1,5 tuntia. Mutta kuten tänään, herätys voi tulla jo vaikka kuudelta jos lapsi silloin päättää herätä.

Tänään: herätys klo 6:50. Täppäri käteen: katson Schlock Mercenaryn, yöllä kertyneet sähköpostit ja Facebookin sekä luen Keskisuomalaisen sähkölehtenä. Samalla käyn vessassa ja palaan asioiden jälkeen sänkyyn. Noin klo 7:50 menen suihkuun, n. klo 8:00 tulen tietokoneelle, avaan Pakkiksen ja katson yön aikana kertyneet viestit täältä; samalla syön aamupalan ja puen päälle. Klo 8:20 alan keräillä kamppeita, käyn kylppärissä laittamassa hiukset kuntoon ja sitten laitan ulkovaatteet päälle. Noin klo 8:27 olen ulkona ovesta. Bussi tulee n. klo 8:40, mutta pysäkillä pitää olla hyvissä ajoin (tänään olin klo 8:32) koska se voi tulla aiemminkin. Töissä olen klo 8:50, osastosihteeri toivottaa huomenet ja toteaa ottaneensa viimeiset kahvit, joten käyn laittamassa tietokoneen päälle ja keitän uuden pannullisen kahvia.

Mua väsyttää aina viimeistään iltapäivällä ihan armotta, jos paljon ennen seitsemää joudun heräämään - vaikka miten aikaisin olisin ollut pedissä. Vihaan aikaisin nukkumaanmenoa ja vielä enemmän aikaisia herätyksiä :(

Back
Ylös Bottom