Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nukkuminen on homojen hommaa.
Niska krampista puheenollen alkoi tänään kansalaisopiston kurssi Kehonhuoltoa venytellen, jatkuu toukokuuhun asti joka pe.
Teki kyllä eetvarttia, vilkaisin ekan kerran kelloa niin tuntia oli enää 10min jäljellä. Aika oli mennyt kuin siivillä, pari liikettä oli kyllä aika tuskaisia mutta tuntui siellä missä pitikin.
Niin joo, olihan siellä mun lisäksi toinenkin mies:p

Kuntit. Huomenna pitäis lähtee.
Pekka_Siitoin_Mesikammen_blogi.jpg

Loma alkoi ja olen kipeänä. Ei ole reilua. :(

Kilin vttu. Autossa ne sähköviat on mulle juuri mieluisampia, koska sähkö kulkee aina sentäs lakien mukaan. Mutta nyt kyllä joku pissii mua silmään tai tiedän kyllä kuka, Horstin perkele. Ois kunnon sähkökaaviot, niin ois tämäkin mukavata.

Tulin pihistämään sumpin. Se on aika mukava hetki.

http://*******.net/2015/09/05/paivan-kuva-sanomalehti-ilkka-teki-ehka-kannanoton/

Lahjon lapsia karkeilla olemaan hiljaa. Sen jälkeen kun ensin itse ahmin niitä toistaiseksi tarpeeksi. Treenin ympärillä saatana. Miten sekin fraasi vituttaa nyt niin järjettömästi :mad:

Back
Ylös Bottom