Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kympiltä nukkumaan tai yleensä se venähtää lähemmäs 22.30. Mä oon aamuvirkku, ei tuota ongelmia. Ollaan sitä noustu klo 2.30 muutaman kerran et ehtii aamulennolle Hesaan. Vapaa-aikana nukkuu kyl hieman pidempään.Monelta oikein menet illalla nukkumaan?![]()
Pärjäät kyllä tosi vähällä unella. Mä tartten keskimäärin 7,5 tuntia ollakseni hyvässä hapessa.Kympiltä nukkumaan tai yleensä se venähtää lähemmäs 22.30. Mä oon aamuvirkku, ei tuota ongelmia. Ollaan sitä noustu klo 2.30 muutaman kerran et ehtii aamulennolle Hesaan. Vapaa-aikana nukkuu kyl hieman pidempään.
Joo ja ehkäpä mä sen takia iltaisin pilkin sohvalla, varisnkin salipäivän jälkeen :D tai sitten mun kortisolitasot on liian alhaalla iltaan mennessä.Pärjäät kyllä tosi vähällä unella. Mä tartten keskimäärin 7,5 tuntia ollakseni hyvässä hapessa.
Ei pysty käsittämään. Koin suuria saunan vierotusoireita kun pesuhuoneremontin vuoksi oma sauna ei ollut 4viikkoon käytössä. Normi saunomissykli on 3-4krt viikossaItsehän en ole vieläkään saunonut saunassani. Muutin kuitenkin huhtikuun lopussa.

Ei pysty käsittämään. Koin suuria saunan vierotusoireita kun pesuhuoneremontin vuoksi oma sauna ei ollut 4viikkoon käytössä. Normi saunomissykli on 3-4krt viikossa![]()
Älä ny hulluja puhu.Aloin just toivoa lunta.
Mitä mä siellä tekisin? - Tuolilla ja vähän nälkäkin on.Onko deroan edelleen komerossa?