Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Monelta oikein menet illalla nukkumaan?:eek:
Kympiltä nukkumaan tai yleensä se venähtää lähemmäs 22.30. Mä oon aamuvirkku, ei tuota ongelmia. Ollaan sitä noustu klo 2.30 muutaman kerran et ehtii aamulennolle Hesaan. Vapaa-aikana nukkuu kyl hieman pidempään.

Se on sitten illemmalla saunomista. On muuten eka kerta tänä vuonna kun laitan saunaa päälle, on vähän jäänyt vähäiselle käytölle.

Kympiltä nukkumaan tai yleensä se venähtää lähemmäs 22.30. Mä oon aamuvirkku, ei tuota ongelmia. Ollaan sitä noustu klo 2.30 muutaman kerran et ehtii aamulennolle Hesaan. Vapaa-aikana nukkuu kyl hieman pidempään.
Pärjäät kyllä tosi vähällä unella. Mä tartten keskimäärin 7,5 tuntia ollakseni hyvässä hapessa.

Pärjäät kyllä tosi vähällä unella. Mä tartten keskimäärin 7,5 tuntia ollakseni hyvässä hapessa.
Joo ja ehkäpä mä sen takia iltaisin pilkin sohvalla, varisnkin salipäivän jälkeen :D tai sitten mun kortisolitasot on liian alhaalla iltaan mennessä.

Ei pysty käsittämään. Koin suuria saunan vierotusoireita kun pesuhuoneremontin vuoksi oma sauna ei ollut 4viikkoon käytössä. Normi saunomissykli on 3-4krt viikossa :)

Hahaa. Kyllä mäkin ennen saunoin aina salin jälkeen, mutta lähinnä siksi, että kylppäri oli ilman saunanlämmitystä jääkylmä :D Iho kuivaa jatkuvasta saunomisesta kauheesti atm plus sähkösaunassa tulee vähän riivattu olo, heh

Back
Ylös Bottom