Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En ole tupsis, mutta tuttavapiiriin pohjautuvien empiiristen kokemusten perusteella tähän on kaksi vaihtoehtoa. Laita pyörimään joko Muumit tai Teletapit.
Ei toimi, tyttö ei ole kiinnostunut töllöstä o_O

E. Teletappeja tosin en ole vielä kokeillut mutten nyt saa niitä mistään tähän hätään.

Juutuupista.
Testing testing - harmi kun läppäri hajosi niin joutuu vanhalta kännykältäni katsomaan mutta näyttäisi toimivan ainakin kun itse olen vieressä mutta ei meinaa malttaa olla koskematta puhelimeen niin ei tämäkään anna mulle rauhaa. Tarttis saada aikaiseksi asentaa omaankin kännykkään chromecast joka nyt on vain miehellä.

GOntsan vastaus tiedetään: vodka

HeeseeKen vastaus luulisin: joku pyssy

FuteR: acdc, hämeenlinnassa

SniffaR: tissit

Minne päin kaupunkia tulet? Ja mitä opiskelemaan?

Monilla, myös minulla, on ollut hyviä kokemuksia 24Rentin pakuista muuttoautokäytössä.

Erinomainen kysymys! 'Kuokkalan' lähelle olettaisin. Näyttää saarelta tai niemenkärjeltä, 3.5 km keskustasta (mikä muuten on Jyväskylän keskusta?) ja n 5 km yliopistolta. Mun mielestä niinkuin eteläpuolella kaupunkia. Saako jkylässä helposti parkkisakkoja? Nimittäin mitään paikkaahan mulla ei ole ja tulenkin nyt sit jo tänään.
Menen liikuntatieteelliseen :)

Erinomainen kysymys! 'Kuokkalan' lähelle olettaisin. Näyttää saarelta tai niemenkärjeltä, 3.5 km keskustasta (mikä muuten on Jyväskylän keskusta?) ja n 5 km yliopistolta. Mun mielestä niinkuin eteläpuolella kaupunkia. Saako jkylässä helposti parkkisakkoja? Nimittäin mitään paikkaahan mulla ei ole ja tulenkin nyt sit jo tänään.

Jyväskylän keskusta on aika laaja, mutta "Kompassia" pidetään keskipisteenä ja siihen on hyvä sopia vaikka treffit. https://fi.wikipedia.org/wiki/Kauppakatu_(Jyväskylä)

Itse asustelen ihan keskustan tuntumassa.

Parkkisakkoja saa kyllä todella helposti, suosittelen pistämään luvat kuntoon ensi töikseen.

Tervetuloa. :)

ei tässäiässä enää kykene

toista se oli sillon nuorena kloppina

nykyään enää keskiolutta #läsnä #terveydeksi
rakkaisen huulieni ei tee mieli laulaa

Jyväskylän keskusta on Hannikaisenkadun, Yliopistonkadun, Vaasankadun ja Väinönkadun rajaama alue noin suunnilleen. Keskustan symboli on kävelykadun ja Asemakadun risteyksessä oleva kompassi. (Fuksiaisissa yksi tehtävä oli kysyä ko. paikassa pysäköidyltä poliisimaijalta, missä on kompassi.)

Kuokkala on laaja alue :) Tuosta kuvauksestasi arvaan: Ristikivi vai Nenäinniemi?

Parkkisakkojen saamistodennäköisyys riippuu alueesta. Siellä missä pysäköinti on rajoitettua ja samalla suosittua, myös sakkoja saa helposti. Kotikadulla näen useita kertoja viikossa sakkolappuja tuulilaseilla.

Back
Ylös Bottom