Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jösses että olen taas piipussa, etenkin mentaalisesti:confused:
E. Kissankin tuijotus tuossa vieressä ahdistaa, sekin haluaa multa jotain, kuten ruokaa...

O-ou kuntit. Kädet haisee ihan pimpulle ja oon tsadin assalla matkalla kotio. Miten tästä edetään?
Kerro meille muillekin miten tuollaiseen tilanteeseen pääsee :O Omistaa, kodin, pillun tuoksuiset kädet, moottoripyörän ja näkö ei värähtele oudosti, ja sitten vielä tienaa.
download-21.jpg

Futhermuckerin tilanne?

Kerro meille muillekin miten tuollaiseen tilanteeseen pääsee :O Omistaa, kodin, pillun tuoksuiset kädet, moottoripyörän ja näkö ei värähtele oudosti, ja sitten vielä tienaa.
download-21.jpg

Futhermuckerin tilanne?

Käy koulut, ota oikeassa kohdassa oikeat tarjoukset vastaan. Motoohan mulla ei oo tällä hetkellä enää. Ja pimpun hajun saa väliaikaisesti syömällä rapuja ja juomalla lempijuomaani ilmaista alkoholia. Haju tulee kyllä käsiin pelkillä ravuillakin. Mutta hyvä reeni viikonlopun mökkeilyjä silmälläpitäen.

Joxuzin ohje hajun vaihtamiseksi myös aika validi.

Ja voin myös kertoa, että silmät ei värähtele, vain puntissa tärisee ajoittain.

E. Mihin muuten listalta jäi ULTRAMASSIIVINEN keharin poti?

Käy koulut, ota oikeassa kohdassa oikeat tarjoukset vastaan. Motoohan mulla ei oo tällä hetkellä enää. Ja pimpun hajun saa väliaikaisesti syömällä rapuja ja juomalla lempijuomaani ilmaista alkoholia. Haju tulee kyllä käsiin pelkillä ravuillakin. Mutta hyvä reeni viikonlopun mökkeilyjä silmälläpitäen.

Joxuzin ohje hajun vaihtamiseksi myös aika validi.

Ja voin myös kertoa, että silmät ei värähtele, vain puntissa tärisee ajoittain.

E. Mihin muuten listalta jäi ULTRAMASSIIVINEN keharin poti?
Ensimmäisessä valitsemassani kuvassa ei sellaista sattunut olemaan, joten olisin voinut hämmentää osaa ketjun seuraajista sellaisen listaan lisätessäni. :D Ja eihän nyt muille kaikkia ohjeita tarjota, että itsellekin jää jotain. :D :D :D

Edit :
Todellisuudessa et ole tuonut esille omistavasi sellaisen SUPER GYM BEAST MONSTER kropan ainakaan minun käsitykseni mukaan.

Viimeksi muokattu:
Aamulla kaheksalta alko palaveri Hollannissa tehtaalla. Eilen tultii, unta takana 5h ja ... oon viäki tääl tehtaalla. :D Huomine aamu saattaa olla mielenkiintone jos kasiks pitää olla takasi.

Voi helvetti. Kurahaousupäivä. Sataispa edes kaatamalla et oltaisiin vaan sisällä.

Hyi ja nyt muistin, miten ahdistavaa unta näin. Hyhhyhhyh. Siinä oli joku mielipuoli mummo, jota mun piti varoa, mutta joka päätyi aina holhoojineen jonnekin lähistölle tuijottamaan mua helvetin pistävästi. Hrr

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom