Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jyväskylän keskusta on aika laaja, mutta "Kompassia" pidetään keskipisteenä ja siihen on hyvä sopia vaikka treffit. https://fi.wikipedia.org/wiki/Kauppakatu_(Jyväskylä)
Itse asustelen ihan keskustan tuntumassa.
Parkkisakkoja saa kyllä todella helposti, suosittelen pistämään luvat kuntoon ensi töikseen.
Tervetuloa.![]()
Eli sinäkin liikuntatieteellisessä? Loistavaa, mulla onkin satamiljoonaa kysymystä!Jyväskylän keskusta on Hannikaisenkadun, Yliopistonkadun, Vaasankadun ja Väinönkadun rajaama alue noin suunnilleen. Keskustan symboli on kävelykadun ja Asemakadun risteyksessä oleva kompassi. (Fuksiaisissa yksi tehtävä oli kysyä ko. paikassa pysäköidyltä poliisimaijalta, missä on kompassi.)
Kuokkala on laaja alueTuosta kuvauksestasi arvaan: Ristikivi vai Nenäinniemi?
Parkkisakkojen saamistodennäköisyys riippuu alueesta. Siellä missä pysäköinti on rajoitettua ja samalla suosittua, myös sakkoja saa helposti. Kotikadulla näen useita kertoja viikossa sakkolappuja tuulilaseilla.

KiitosEli sinäkin liikuntatieteellisessä? Loistavaa, mulla onkin satamiljoonaa kysymystä!

Paska mies sängyssäPahoin pelkään, että mulla on PMS:(o_O
Pahoin pelkään, että mulla on PMS:(o_O
En toki, mistä moinen oletus?
Nörtti sanan varsinaisessa merkityksessä ja insinööriksi pitäisi joku päivä valmistua, lutakon suunnilla pyörin.
otin sen kirjaimellisesti 

Eiku nyt tajusin. Jumalaut että oon hidas:oops::oops::oops:Paska mies sängyssä
Tuota syndroomaa esiintyy yleensä ennen nykyisen oireyhtymän puhkeamista.Pillu Märkänä Syndrooma? Kokoajan roikuu mahla pitkin reisiä? Pahoittelen huonoa huumoria jos oot oikeesti sairas.
En toki, mistä moinen oletus?
Nörtti sanan varsinaisessa merkityksessä ja insinööriksi pitäisi joku päivä valmistua, lutakon suunnilla pyörin.
Ah, kysyit minne tulen opiskelemaan ja kun sanoin liikalle vastasit tervetuloaotin sen kirjaimellisesti
![]()
Minäki olin joskus Lutakon päässä koulussa. Vieläkö siellä vaatetusalalaiset pyörii vai onko se koko koulutus lakkautettu?
Tekisi taas pitkästä aikaa tulla Jyväskylässä käymään, mutta en oo oikein keksiny mitää hyvää syytä vierailulle.

Voisin ottaa sen, toisaalta alkaa olla akut kyllä jo aika täys. Just pohdin ruokailun lomassa, että koska on viimeks saanut nauttia näin kesästä. Ala-asteella ehkä viimeks? Eli että ei koko kesänä ole tarvinnut työhön uhrata aikaaMyydään työmoraali, halvalla.

Ok, pistän postissa tulemaan samontein.Voisin ottaa sen, toisaalta alkaa olla akut kyllä jo aika täys. Just pohdin ruokailun lomassa, että koska on viimeks saanut nauttia näin kesästä. Ala-asteella ehkä viimeks? Eli että ei koko kesänä ole tarvinnut työhön uhrata aikaa![]()
Kiitti! Lähtisköhän sitä ensitöikseen Ohranjyvään, viikoksi? :DC'mon, ethän sä ylety.Sää oot niin levoton, että pitääkö tulla vääntään nenästä?
Ainahan se on mielessä, mutta tämän hetkisestä annan pienen: vinkinHeeseeKen vastaus luulisin: joku pyssy
No hei http://www.waterxfest.fi/Tekisi taas pitkästä aikaa tulla Jyväskylässä käymään, mutta en oo oikein keksiny mitää hyvää syytä vierailulle.
Ohranjyvään syömään läskisoossia. Koska taas seuraava ilta. mmm.... Siellä vaan räjähtää maha, tulee syötyä liikaa :DOk, pistän postissa tulemaan samontein.
Kylläpäs vapauttiKiitti! Lähtisköhän sitä ensitöikseen Ohranjyvään, viikoksi? :D