Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jyväskylän keskusta on aika laaja, mutta "Kompassia" pidetään keskipisteenä ja siihen on hyvä sopia vaikka treffit. https://fi.wikipedia.org/wiki/Kauppakatu_(Jyväskylä)

Itse asustelen ihan keskustan tuntumassa.

Parkkisakkoja saa kyllä todella helposti, suosittelen pistämään luvat kuntoon ensi töikseen.

Tervetuloa. :)

Kiitos :) Eli sinäkin liikuntatieteellisessä? Loistavaa, mulla onkin satamiljoonaa kysymystä!

Jyväskylän keskusta on Hannikaisenkadun, Yliopistonkadun, Vaasankadun ja Väinönkadun rajaama alue noin suunnilleen. Keskustan symboli on kävelykadun ja Asemakadun risteyksessä oleva kompassi. (Fuksiaisissa yksi tehtävä oli kysyä ko. paikassa pysäköidyltä poliisimaijalta, missä on kompassi.)

Kuokkala on laaja alue :) Tuosta kuvauksestasi arvaan: Ristikivi vai Nenäinniemi?

Parkkisakkojen saamistodennäköisyys riippuu alueesta. Siellä missä pysäköinti on rajoitettua ja samalla suosittua, myös sakkoja saa helposti. Kotikadulla näen useita kertoja viikossa sakkolappuja tuulilaseilla.

Ok, kiitos! En oikeastaan tiedä vielä..tänään selvinnee :)

Argh, fuksiaiset! Olin unohtanut fuksiaiset. Olen jo yhdet kärsinyt, niin ehkä voi skipata. Ja voihan olla ettei maisteriohjelmassa ole. Ainakaan toivottavasti..

En toki, mistä moinen oletus? :)
Nörtti sanan varsinaisessa merkityksessä ja insinööriksi pitäisi joku päivä valmistua, lutakon suunnilla pyörin.

Ah, kysyit minne tulen opiskelemaan ja kun sanoin liikalle vastasit tervetuloa :) otin sen kirjaimellisesti :)

En oli mitenkään sairas mutta ärsyttävää huomata miten mieliala ailahtelee ajankohdan mukaan :confused:
Mitenköhän miehen sänkytaidot liittyvät PMS-oireisiin? Toki olisi kätevää syyttää miestä tästäkin ongelmasta :D

(En muuten edes muista koska meillä viimeksi olisi ollut seksiä sängyssä koska lapsi nukkuu siinä vieressä)

En toki, mistä moinen oletus? :)
Nörtti sanan varsinaisessa merkityksessä ja insinööriksi pitäisi joku päivä valmistua, lutakon suunnilla pyörin.

Minäki olin joskus Lutakon päässä koulussa. Vieläkö siellä vaatetusalalaiset pyörii vai onko se koko koulutus lakkautettu?

Tekisi taas pitkästä aikaa tulla Jyväskylässä käymään, mutta en oo oikein keksiny mitää hyvää syytä vierailulle.

Ah, kysyit minne tulen opiskelemaan ja kun sanoin liikalle vastasit tervetuloa :) otin sen kirjaimellisesti :)

Aivan, kaupunkiin toivottelin tervetulleeksi. :p

Minäki olin joskus Lutakon päässä koulussa. Vieläkö siellä vaatetusalalaiset pyörii vai onko se koko koulutus lakkautettu?

Tekisi taas pitkästä aikaa tulla Jyväskylässä käymään, mutta en oo oikein keksiny mitää hyvää syytä vierailulle.

Mie en oo ihan varma ketä kaikkia tuolla nyt loppuviimein pyörii, mutta mielestäni ei kyllä vaatetusalan porukkaa. Tuut satamaan kahville, eikö siinä oo jo tarpeeks syytä? :)

Myydään työmoraali, halvalla.
Voisin ottaa sen, toisaalta alkaa olla akut kyllä jo aika täys. Just pohdin ruokailun lomassa, että koska on viimeks saanut nauttia näin kesästä. Ala-asteella ehkä viimeks? Eli että ei koko kesänä ole tarvinnut työhön uhrata aikaa :)

Voisin ottaa sen, toisaalta alkaa olla akut kyllä jo aika täys. Just pohdin ruokailun lomassa, että koska on viimeks saanut nauttia näin kesästä. Ala-asteella ehkä viimeks? Eli että ei koko kesänä ole tarvinnut työhön uhrata aikaa :)
Ok, pistän postissa tulemaan samontein.
Kylläpäs vapautti :) Kiitti! Lähtisköhän sitä ensitöikseen Ohranjyvään, viikoksi? :D

Ok, pistän postissa tulemaan samontein.
Kylläpäs vapautti :) Kiitti! Lähtisköhän sitä ensitöikseen Ohranjyvään, viikoksi? :D
Ohranjyvään syömään läskisoossia. Koska taas seuraava ilta. mmm.... Siellä vaan räjähtää maha, tulee syötyä liikaa :D

Back
Ylös Bottom