Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oikein. Kahtentoista tunnin päivät pakollisiksi kaikille. Naisille.

Tämä paikka on välillä henkisesti niin raskas, vaikka onki helpoimmasta pääst, ettei jaksais tehä ku korkeintaan sen kaksi tai kolme 13h päivää kuussa. No ehkä jopa neljä.

Tai no en tiiä. Mä kyllä oikeestaan tykkäisin tehä pitkiä päiviä, jos sais. Tulis sitte vähä pitempiä vapaaputkia.

Nyt taas näyttää vain siltä, ettei mulla ole aikaa perehtyä karvanpoistolaitteeseen kotona, ehkä otan sen ens viikolla töihin ja hoidan homman siellä :confused:

Mulle riittää karvanpoistoon perinteinen höylä
Mä en saa sillä sileää jälkeä millään tietyistä kohdista. Oikeastaan mistään kohdista. Enkä sääriäkään sileäksi edes epilaattorilla. Edes salonkisokerointi ei eliminoinut kaikkia karvoja. Nice.

Hoho, ihme on tapahtunut, minulla on vuokrasopimus Jyväskylään ja muutto maanantaina :) Pikkiriikkisiä käytännön pulmia vielä, koska muuttoautona toimii Ford Ka..mutta nämä on nyt enää detaljeja, tavallaan. Kunnes olen tunkenut patjan, jota ei siis vielä ole, Ka:sta läpi:Dmutta kuitenkin.

Paitsi että Vuoristoneuvos vokot on nähty seilaamassa uudella jahdillaan.

11046556_1711228435781084_5516556284904804886_n.jpg

Hoho, ihme on tapahtunut, minulla on vuokrasopimus Jyväskylään ja muutto maanantaina :) Pikkiriikkisiä käytännön pulmia vielä, koska muuttoautona toimii Ford Ka..mutta nämä on nyt enää detaljeja, tavallaan. Kunnes olen tunkenut patjan, jota ei siis vielä ole, Ka:sta läpi:Dmutta kuitenkin.

Minne päin kaupunkia tulet? Ja mitä opiskelemaan?

Monilla, myös minulla, on ollut hyviä kokemuksia 24Rentin pakuista muuttoautokäytössä.

Laita se patja siihen Kalle Anteron katolle, hyvin pysyy, liinoilla kiinni tai sitten narulla vaan

"Kansakunnan nostaminen alhaisesta barbaarisuudesta suurimpaan yltäkylläisyyteen ei juuri muuta vaadi kuin rauhaa, vähäistä verotusta, ja siedettävää oikeuden toteuttamista; kaikki muu hoituu asioiden luonnollisen kulun kautta"

http://www.hs.fi/talous/a1305980316066

Korkman on yksi niitä harvoja joiden kanssa voisi lähteä ongelle.

Mulla oli taas mahtava päivällinen: kolme isoa jauhemaksapihviä, neljä kirsikkatomaattia ja puoli lasillista punkkua. Nyt pyörryttää:confused:

Back
Ylös Bottom