Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

mites,olutta?
#terveydeksi

vai,redbullia,onely?

mites,olutta?
#terveydeksi

vai,redbullia,onely?

Ei ole olueeseenkaan luottaminen nykyään. Olivat muuttaneet käymisprosessia siinä ainoassa oluessa josta itse pidin ja jota teikäläinenkin maistoi. Täyttä kuraa nykyisin ja palautetta annettu panimolle.
Rekkakuormallista olutta testikäyttöön ja arvosteluun odotellessa...

mites,olutta?
#terveydeksi

vai,redbullia,onely?

Redbullia onely aamupalaksi. Koitan vähentää. Khyyllä san miguelia on janojuomaksi mennyt. Sin alcohol se kyllä on. Ratkeen sitten taas viinaksiin kun menee oikein pahaksi.

- - - Updated - - -

Oluen tekohan loppui kun porissa lakattiin panemasta.

Ei ole olueeseenkaan luottaminen nykyään. Olivat muuttaneet käymisprosessia siinä ainoassa oluessa josta itse pidin ja jota teikäläinenkin maistoi. Täyttä kuraa nykyisin ja palautetta annettu panimolle.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
nonyssetulee

olikohan se pilattua mallia jo se meikäläisenkin maistama?

- - - Updated - - -

Oluen tekohan loppui kun porissa lakattiin panemasta.

kai Porissakin sentään jotain pieni uotoista paneskelua esiintyy?

assjoellakin sentään on paikka missä panna

olikohan se pilattua mallia jo se meikäläisenkin maistama?

Siitä on kyllä jo sen verran aikaa, että taitaa mennä huonon erän piikkiin jos ei ole maistunut. Yllättävän paljon saavat vissiin laadunvaihtelua aikaiseksi, tai ainakin näin kertoi kaveri joka sitä olutta maistelee ihan tosissaan ja totisesti viikoittain.
Joskus se on hunajanmakuista, monivivahteista ja kiinteävaahtoista, kun taas välillä sitten laimeaa ja katkeraa.

Mites mä en saanut aikaiseksi katsoa yhtäkään jaksoa? Onko siinä suippokorvasta väkeä, vähän vierastan semmosta, skifiä.

Enemmänkin sellaista "ritariajan" meininkiä. Itse aloin katsomaan myöhässä ja katsoinkin 1 ja 2 seasonit käytännössä viikossa.

- - - Updated - - -

Ja nippleyard count oli heti luonnollisesti 5. kauden ekassa jaksossa korkeempi kuin TI:n koko tuotantokaudella.

Eilen kävin katsomassa Fast & Furious 7:n, olihan se hyvää mättöä! Statham oli hyvä pahiksena. Tosin aika monet kohtauksista oli aika yliampuvia. :D Paulin veliki näkyi leffan lopussa, kätevästi oli vaan kasvot piilossa aikalailla. R.I.P. Paul Walker. :haart:

Korttitaloa ei ole tullut katseltua ainakaan vielä. Jotenkin ei tuo tarina kiinnostanut, kun siitä luin.

True detectiven 2. kautta taas odotetaan jo vesi kielellä. Taitaa tulla suunnilleen sopivasti GoT:n 5.kauden lopun jälkeen.

Eilen kävin katsomassa Fast & Furious 7:n, olihan se hyvää mättöä! Statham oli hyvä pahiksena. Tosin aika monet kohtauksista oli aika yliampuvia. :D Paulin veliki näkyi leffan lopussa, kätevästi oli vaan kasvot piilossa aikalailla. R.I.P. Paul Walker. :haart:

Pakkohan tääkin on katsella, kun koko sarja on tullut katsottua. Aika hyviä arvosteluja ainakin saanut, jos siitä nyt voi mitään ylipäätään päätellä.

Jos minulta kysytään, niin siinä ajettaisiin ainakin Talbotilla, Saab Ysitonnarilla, Opel Calibralla, Fisker Karmalla, Teijo-pakettiautolla ja A-mersulla.

- - - Updated - - -

Ja koko ajan rajoitusten mukaan.

Back
Ylös Bottom