Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tekis mieli mustaamakiaa... vaikka menopaluu ja puolukkahillo.

- - - Updated - - -

Silmäpusseille ei oo mitään tehtävissä, vapise Porttila!

- - - Updated - - -

Jos mun ja Jari Porttilan silmäpussien nahka laskettaisiin yhteen niin siinä olis tismalleen sama pinta-ala kuin fitnesspäiväkirjojen kaikilla naisilla yhteensä.

Mukavasti piristi kun joku vanha akka yritti ajaa äsken mun päälle tuossa suojatiellä. Onneks sillä oli (laturin) hihna niin löysällä että se kirskunta sai pääni kääntymään juuri ratkaisevalla sekunnin osalla.

- - - Updated - - -

Ensin se hidasti ja näki mut varmasti mutta sitten yhtäkkiä lutku pohjaan ja sukille. Kaksi vaihtoehtoa: sille tuli semmonen olo että se olis halunnut tappaa mut, tai sitten sillä meni pedaalit sekasin.

Mun pitäis tilata semmosta öljysoraa. Ei sitäkään onneks saa sentään ihan ilmaseksi.

- - - Updated - - -

Onhan liittymäni aika jyrkässä rinteessä --> tavallinen sora menee sadeveten mukana yhteiseen hyvään, kaupungin tieverkolle.

Mulle ei maistu nyt nää työt. Kun ei niin ei.

- - - Updated - - -

Jos laittas oman virman pystyyn. Rahaa tulis ku vettä räystäästä.

- - - Updated - - -

esim Pohjois-Atlantin Pikkuhommat Oy

- - - Updated - - -

"Onko sinulla joku mukava pikkuhomma johon ei tarvitse osaamista eikä työkaluja?
-Ei hätää, me autamme!"

Kyllä mun unelmaduuni on edelleen se lottovoittajan ura.

- - - Updated - - -

Voiskin loppupäivän katella kämppiä sieltä Parselonasta. Sopivasti tänään FCB käy pariisilaiset kylvettämässä.

onko väärin kuunnella vuosiloman talviosuudella ruotsalaista musiikkia

- - - Updated - - -

jos NAISchainiin on luottaminen, niin vastaus on:negative

Ei välttämättä. Itsekin kuuntelin eilen vapaa-ajallani ruotsalaista musiikkia. Opethia.

- - - Updated - - -

Vois kuunnella tänäänkin ruåtsalaista poppia, nimittäin Dollhousea. Ja niiltä esimerkiksi biisin nimeltään Rock ääänd Roll Fever.

Nyt tarvittaisiin jälkiruokaa. Olo ei ole vielä kuinsialla. Jäätelä esim.

- - - Updated - - -

+22 näyttää varjossa. Iha ok.

- - - Updated - - -

Jäätelöä fak.

458632_328127987271116_862697466_o.jpeg

Täytyy myöntää ettei mikään rantsukeli oo ollu. Hiton kylmä tuuli ja pilvistä. Mut tommosta pariakymppiä plussaa kuintenkis. Just unelma fikkaroida kukkuloilla. Käytiin me muijan kaa kyttää apinoita ja kiraffeja eläintarhas.

- - - Updated - - -

Viime viikolla oli kuulemma kolmeekymmentä plussaa.

- - - Updated - - -

Pääasia että ei töitä.

- - - Updated - - -

Vuokrasin minin, mutten saanu. Alle tuli kisakiree neliovinen audi a1 1.2tfsi! :D kyyllä sekin eteenpäin menee kun antaa kierrosta kaheksaan tonniin.

Back
Ylös Bottom