Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mites,olutta?
#terveydeksi
vai,redbullia,onely?
mites,olutta?
#terveydeksi
vai,redbullia,onely?
Ei ole olueeseenkaan luottaminen nykyään. Olivat muuttaneet käymisprosessia siinä ainoassa oluessa josta itse pidin ja jota teikäläinenkin maistoi. Täyttä kuraa nykyisin ja palautetta annettu panimolle.
Rekkakuormallista olutta testikäyttöön ja arvosteluun odotellessa...
Ei ole olueeseenkaan luottaminen nykyään. Olivat muuttaneet käymisprosessia siinä ainoassa oluessa josta itse pidin ja jota teikäläinenkin maistoi. Täyttä kuraa nykyisin ja palautetta annettu panimolle.
Rekkakuormallista olutta testikäyttöön ja arvosteluun odotellessa...
Oluen tekohan loppui kun porissa lakattiin panemasta.
Joo onhan siellä pari paikkaa missä mestarit panevat. Kuulemma hyvin onnistuneesti vielä.kai Porissakin sentään jotain pieni uotoista paneskelua esiintyy?
assjoellakin sentään on paikka missä panna
olikohan se pilattua mallia jo se meikäläisenkin maistama?
Mites mä en saanut aikaiseksi katsoa yhtäkään jaksoa? Onko siinä suippokorvasta väkeä, vähän vierastan semmosta, skifiä.
Eilen kävin katsomassa Fast & Furious 7:n, olihan se hyvää mättöä! Statham oli hyvä pahiksena. Tosin aika monet kohtauksista oli aika yliampuvia. :D Paulin veliki näkyi leffan lopussa, kätevästi oli vaan kasvot piilossa aikalailla. R.I.P. Paul Walker. :haart:
Onkohan Suomessa tehty yhtään kunnon kaahauselokuvaa? Ei taida löytyä..