Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

kuntit! Calle on ollu taas hurjana

image.webp

Mitähän se Potter eikun Calle seuraavaksi? Huispaa?

- - - Updated - - -

Iltauutisissa oli Calle ja Norjan kollega jonka nimeä en muista. Oli ne sitten liikkiksiä!

- - - Updated - - -

Uutisten jälkeen tsekkasin sään ja Matin ja Tepon keikkataltioinnin nauhalta.

Eilen alkoi fitnesspäiväkirjat, ainoa minkä takia halusin ohjelman nähdä oli se kun siinä oli ne kaks salkkarit näyttelijää, ohjelma oli muuten suhteellisen mitään sanomaton.

Mites sitten tuulitunneli onko kukaan vielä jaksanut vaivautumaan katsomaan kyseistä ohjelmaa mainoksen näin tänä aamuna youtube videon alussa, vaikutti kyllä hupaisalta kun niko saarinen ja pari muuta blondia arvailee että mitä mikäkin tarkoittaa ja mikä ei kuulu joukkoon, muuten en osaa sanoa vaivautuuko katsomaankaan.

Eilen alkoi fitnesspäiväkirjat, ainoa minkä takia halusin ohjelman nähdä oli se kun siinä oli ne kaks salkkarit näyttelijää, ohjelma oli muuten suhteellisen mitään sanomaton.

Mites sitten tuulitunneli onko kukaan vielä jaksanut vaivautumaan katsomaan kyseistä ohjelmaa mainoksen näin tänä aamuna youtube videon alussa, vaikutti kyllä hupaisalta kun niko saarinen ja pari muuta blondia arvailee että mitä mikäkin tarkoittaa ja mikä ei kuulu joukkoon, muuten en osaa sanoa vaivautuuko katsomaankaan.

Katsoin vahingossa 5 minuuttia viime viikolla. Melkoista paskaa.

Katsoin vahingossa 5 minuuttia viime viikolla. Melkoista paskaa.

Mistähän se johtuu että tietynlaista paskaa katsoo ihan mielellään, mutta esim MaisaTorppa&NikoSaarismaista paskaa on liian kivualiasta seurata? Tämä on kyllä ohjelma mistä olen muodostanut mielipiteeni näkemättä.

Jumalauta sitä on nykyään läski, huh huh kuntit.

- - - Updated - - -

Onkohan mulla ollenkaan peräaukkoa? Ei kehtaa katsoa eikä koittaa, yäk.

Mistähän se johtuu että tietynlaista paskaa katsoo ihan mielellään, mutta esim MaisaTorppa&NikoSaarismaista paskaa on liian kivualiasta seurata? Tämä on kyllä ohjelma mistä olen muodostanut mielipiteeni näkemättä.

Joo ja mun mielestä koko ohjelmaformaatti oli aivan paska. Kysymykset eivät olleet mitään ala-astetasoa ja silti niihin saatiin ihan järkeviä vastauksia. En tiedä pitäisikö tuossa naurattaa noiden ihmisten persoonat vai mikä.

- - - Updated - - -

Jumalauta sitä on nykyään läski, huh huh kuntit.

- - - Updated - - -

Onkohan mulla ollenkaan peräaukkoa? Ei kehtaa katsoa eikä koittaa, yäk.

Mulla on vatsamakkarat.

Voiko tähän Aukko Perään (sukua Pekalle?) luottaa?

Pekan aukoista tulee ainakin sitä paskaa, joten kyllä siihen mielestäni voi luottaa, että paskaa tulee myös Perän Aukosta.

- - - Updated - - -

Millähän sitä pitäis vatsamakkarat tänään tyytyväisenä? Entä silmäpussit?

Itsehän ravitsen itseäni lohikalalla ja kasvis-riisi -zydeemillä. Silmäpussit on ruokittu yöllä, Syönhän turvallisesti pöytäni ääressä.

Back
Ylös Bottom