Minä lähetän sniffarin sovittelemaan asiat sen jätkän kans. Sen käsittelyn jälkeen kuspiä tulee uskoon ja muuttaa Goalle etsimään itteään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta eipä yhdestä nyrkiniskusta kovin suuria korvauksia saa. Isommin saa huutia kun on luovuttanut alaikäiselle alkoholia.
Eli kuinka paljon tää kaveri voi pyytää korvauksia nyrkiniskusta silmään+henkisestä kivusta/kärsimyksestä?
Tosiaan ollaan molemmat tyttöystävän kanssa 17v ja tää pahoinpidelty 20v+ ja kaikki olivat tapahtuman aikana kännissä.
/Anteeks sekava kirjotus.
Oon mää suunnitellu parikin pyrämidihuijjausta. Tuomiot on kovia koska talousrikos vaatii ihan helvetillisen suunnittelun ja vaivannäköä.Tai teeppä talousrikos. Kovempi tuomio ku raiskauksesta.
- - - Updated - - -
Mä muuten, elän, vieläkin.
- - - Updated - - -
En ole edes linnasssa. Bisnekseni ja liiketoimeni, kestävät, päivänvalon.
Jotain hyvää tähänkin päivään kuin miettii huyvää hiuspäivää
Mietin tossa, että mitä sitä isona alkais tekemään. Päätin alkaa lottovoittajaks. En keksiny parempaakaa ammattia.
Punttimimmit, kuka teistä käyttää taitelijanimeä Tiiti? Kellään muulla, kuin punttimimmillä ei ole lempinäyttelijä Arska.
Ihan vaan olisin kysyny, et millanen toi iltapuku on? Tykkään leikkauksesta. Nostaa PERSoonan hyvin esille.
katso liitettä 120918

Eilen oli kiusallinen method Perkiömäki.