Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mutta eipä yhdestä nyrkiniskusta kovin suuria korvauksia saa. Isommin saa huutia kun on luovuttanut alaikäiselle alkoholia.

Tai teeppä talousrikos. Kovempi tuomio ku raiskauksesta.

- - - Updated - - -

Mä muuten, elän, vieläkin.

- - - Updated - - -

En ole edes linnasssa. Bisnekseni ja liiketoimeni, kestävät, päivänvalon.

Ich lebe auch.

Hyvää huomenta.

Rsk tsk. Limaku ziero. Zervuska haidis. Dög deg.

- - - Updated - - -

Eli kuinka paljon tää kaveri voi pyytää korvauksia nyrkiniskusta silmään+henkisestä kivusta/kärsimyksestä?
Tosiaan ollaan molemmat tyttöystävän kanssa 17v ja tää pahoinpidelty 20v+ ja kaikki olivat tapahtuman aikana kännissä.
/Anteeks sekava kirjotus.

Veikkaan kanssa, että lieventävä asianhaara on tuo alaikäiselle alkoholin tarjoaminen/hankkiminen.

Mutta tosiaan, tästä eka luku, ja varmaan eka kappale:
http://oikeusministerio.fi/fi/index/julkaisut/julkaisuarkisto/henkilovahinkoasiainneuvottelukunnansuosituksia2011/Files/HEVA_suositukset_2011-06-09.pdf

- - - Updated - - -

Tuon mukaan 100-200 e. Plus oikeuskulut?

Tai teeppä talousrikos. Kovempi tuomio ku raiskauksesta.

- - - Updated - - -

Mä muuten, elän, vieläkin.

- - - Updated - - -

En ole edes linnasssa. Bisnekseni ja liiketoimeni, kestävät, päivänvalon.
Oon mää suunnitellu parikin pyrämidihuijjausta. Tuomiot on kovia koska talousrikos vaatii ihan helvetillisen suunnittelun ja vaivannäköä.

Jotain hyvää tähänkin päivään kuin miettii huyvää hiuspäivää

Jos yhtään muistan oikein sun juttuja niin meillä taitaa olla joka päivä hyvä hiuspäivä.

- - - Updated - - -

Ei ole kirjaimellisesti tukka sekasi ikinä.

- - - Updated - - -

Mietin tossa, että mitä sitä isona alkais tekemään. Päätin alkaa lottovoittajaks. En keksiny parempaakaa ammattia.

Jätkä on kyllä melkoinen jätkä. Rupeet rahasta vaikka lottovoittajaksi.

Nooni, menin sammuttaan radio rockin tuon Steenin takia, mutta sinne meni 31 sek. hukkaan Korporaation puhetta :(

- - - Updated - - -

Pihistelin taas vähän sumppia ja kai se on hommiin tartuttava. Koska mää helvetti saan olla se työtön! Haluun makoilla kotona kalsareissa ja syljeksiä kattoon ja syrjäytyä. Mutta ei. Enemmän tekemistä, kun että olisin töissä.

- - - Updated - - -

Mutta munkkipäivä lähenee. Oon jo laatinut listaa mitä tarviin munkkipäivänä ja päälle popsin sitten munkkiloisia.

- - - Updated - - -

Kunhan oon ajoissa, viimeks ne ihanat sokeroidut pall..ukat oli finiitttto.

- - - Updated - - -

"se teki minusta jääkiekkomiehen" Uhh

Punttimimmit, kuka teistä käyttää taitelijanimeä Tiiti? Kellään muulla, kuin punttimimmillä ei ole lempinäyttelijä Arska.

Ihan vaan olisin kysyny, et millanen toi iltapuku on? Tykkään leikkauksesta. Nostaa PERSoonan hyvin esille.

katso liitettä 120918

Oletko ottanut selvää, koska että: Päivän kuva ei ole päivittynyt.

- - - Updated - - -

cafe-racer-babe-67.webp

Niin vähä on. Ei oikeen jaksaisi taaskaan kiinnostaa. Tämä työn ääressä ahertaminen.

Back
Ylös Bottom