Kädet ylös! Tämä on ketjukaappaus! Pysykää paikoillanne niin teille ei käy mitenkään. Lunnaiksi vapauttamisestanne vaadin 10 kiloa Nutellaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kädet ylös! Tämä on ketjukaappaus! Pysykää paikoillanne niin teille ei käy mitenkään. Lunnaiksi vapauttamisestanne vaadin 10 kiloa Nutellaa.
Ei ollut. Ja on se ainaki kerran saanut naista, kun kaveri on raskaana.
Tuo määritelmä todistaa varmaksi vain sen että nainen on saanut.
Nyt kuulkaa! Jotain historiallista on tapahtunut! Kaverin poikaystävä huomasi mun hyvän hiuspäivän ja kehui loistavaa hiusten väriä! Ihan oma-aloitteisesti. Ei tarvinnut edes mainita mitään hyvästä hiuspäivästä.
Ajoin sillä takaa, että hiuskehun jälkeen Irma hyvässä mielentilassa. Kaverin ex-poikaystävällä jos olis ollut pelisilmäää niin..
Ei. Kaverin nykyinen poikaystävä ei viehätä mua millään tavalla, vaikka olisin kuinka hyvässä mielentilassa.
Minkä takia sä pidät mua noin kevytkenkäisenä?

Sä oot Nais, puoleinen. Eiku vitsilla ma vaan. Oon niin hauska tyyppi, että jutut naurattaa itseänikin. Muita sit vähemmän![]()
Se on mielenkiintoinen. Jopa houkutteleva.
Ai niin tähän piti kommentoida. Älä nyt vaan taas ala vouhottamaan.
Se on mielenkiintoinen. Jopa houkutteleva.
[video=youtube_share;lCPjZnFfOaU]http://youtu.be/lCPjZnFfOaU[/video]
Tuo vaikuttaa kyllä hienoisen vouhottamisen arvoiselta pyörältä.
Emmää. Ainakaan toistaseks. Duke on hirveen kiva. Ja katteettomassa on aika vähän vahaamista.Siitä ole hyvä. Jos ahdettua himiöit.
Todella törkeä väite.Joo en mä sano etteikö ois, mutta Siikkerin vouhottaminen on ihan omaa luokkaansa.
Duke on hirveen kiva. Ja katteettomassa on aika vähän vahaamista.
Todella törkeä väite.
Tarkotinkin duken ahtamista. Eikös siinä kuitenki ainaki lähes sama motti oo ku rc8:s?
e: Olisi pitänyt kutsua koko offtopic merkkipäivätortulle, nyt syön loppuviikon kermavaahto/mansikkahöttöä.