Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt kuulkaa! Jotain historiallista on tapahtunut! Kaverin poikaystävä huomasi mun hyvän hiuspäivän ja kehui loistavaa hiusten väriä! Ihan oma-aloitteisesti. Ei tarvinnut edes mainita mitään hyvästä hiuspäivästä.

Mun toi NAIS puoleinen vaimoke ol käyny parturis. Tosin näin kalenterista et hällä parturi. Päivällä sitten kehaisin hiusväriä ja kampausta. Voi je että oli hymyä ja sakset auki... eiku..

..

Ajoin sillä takaa, että hiuskehun jälkeen Irma hyvässä mielentilassa. Kaverin ex-poikaystävällä jos olis ollut pelisilmäää niin..

Ajoin sillä takaa, että hiuskehun jälkeen Irma hyvässä mielentilassa. Kaverin ex-poikaystävällä jos olis ollut pelisilmäää niin..

Ei. Kaverin nykyinen poikaystävä ei viehätä mua millään tavalla, vaikka olisin kuinka hyvässä mielentilassa.

Minkä takia sä pidät mua noin kevytkenkäisenä?

Ei. Kaverin nykyinen poikaystävä ei viehätä mua millään tavalla, vaikka olisin kuinka hyvässä mielentilassa.

Minkä takia sä pidät mua noin kevytkenkäisenä?

Sä oot Nais, puoleinen. Eiku vitsilla ma vaan. Oon niin hauska tyyppi, että jutut naurattaa itseänikin. Muita sit vähemmän:)

Se on mielenkiintoinen. Jopa houkutteleva.

[video=youtube_share;lCPjZnFfOaU]http://youtu.be/lCPjZnFfOaU[/video]

Siitä ole hyvä. Jos ahdettua himiöit.

Plussat:

Aihio, on jo
Moottori, ei ole autosta
Katteet, uupuu, kuten konepyörästä kuuluukin.

- - - Updated - - -

Ja voimahan ei lopu kesken.

[video=youtube_share;VmMRBHN6pDo]http://youtu.be/VmMRBHN6pDo[/video]

Duke on hirveen kiva. Ja katteettomassa on aika vähän vahaamista.

Tarkotinkin duken ahtamista. Eikös siinä kuitenki ainaki lähes sama motti oo ku rc8:s?

Ja Minun miele stäni katteettoman moperin voittamaton ominaisuus on se vauhdin hurma mitä katettu mopedi ei vaan yksinkertaisesti pysty tarjoamaan koska siinä on ne katteet pilaamassa ilmanvastuksen aistintaa. Kokemukseni perustuvat n.35 000km katteettomalla ajoa, n.15km katetulla.

Tarkotinkin duken ahtamista. Eikös siinä kuitenki ainaki lähes sama motti oo ku rc8:s?

Taitaa olla, mutta kuulostaa aika aikaavievältä projektilta. Tässä on nyt muutenkin kaikkea hommoo.

Ja jos se M10 tulee myyntiin, ei ole kuulunut mittään, joudutaan Kuparikaton kanssa tilaamaan semmoset. Siinä sitä on taas pähkäilyä ja hifistelyä.

e: Olisi pitänyt kutsua koko offtopic merkkipäivätortulle, nyt syön loppuviikon kermavaahto/mansikkahöttöä.

Back
Ylös Bottom