Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuluuko Gaylapäivän vakiovarusteisiin olut, tuopillinen, jos toinenkin?

Allekirjoittanut käy tiistaisin kuntosalijumpalla, ilman olutta.

A-alueella onely. Kuntosalijumpan suorituspaikkani ei ole a-alue.

Mutta kaikki Gaylapaikat taitavat omata a-alueen tunnuspiirteet? Ainakin kaikki missä minä olen piipahtanut.

- - - Updated - - -

Myös biljardisalit ovat suosittuja keskioluen nautinta, paikkoja. Miehillä. Miksei NAISillakin.

- - - Updated - - -

Uimahalli sen sijaan ei ole.

Kuluuko Gaylapäivän vakiovarusteisiin olut, tuopillinen, jos toinenkin?

Itseasiassa nää HC-gaylat ottaa joka kerta tuopillisen ennen kuin alkaa heittää. Itellä on viel korkki kii pysyny. Nykyään käydään kisaamassa torstaisin halliliigaa ja siel olis ilmaiset öölit :o

Minä raittiina harrastan siis vain näitä kuntosalijummpasaleja ja uimahalleja. Joissa ei ole keskioluenhuuruista ollenkaan.

- - - Updated - - -

Viikonloppuisin sitten kun en urheile, #läsnä #terveydeksi

Bilissalit kuluttaa ööliä kyllä. Viime perjantaina käytiin tälläisessä bilisluolassa ottamas miehestä mittaa pöytäkurlingissa! On muuten hitsin hauska peli. Otin redbullia.

Koskas Irma lähtee Minun kanssani pelaamaan biljard?

- - - Updated - - -

Lavvantaina?

Kaikki lajit, missä sohitaan kepillä kohti reikää, ovatten hauskoja lajeja!

Mitäsä diggaat niistä lajeista jossa laitetaa sormet reikään? Fak muuten muistinnii justiinsa, että mulla on uus ja siinä peukkureikä snadisti nafti. Meinaa jäädä aina kii. Tarvii tänää kysästä saisko porattua pikkasen isommaks jotta peukku luiskahtais ulos kätsysti.

Koskas Irma lähtee Minun kanssani pelaamaan biljard?

- - - Updated - - -

Lavvantaina?

Lauantai kuulostaa hyvältä.

Nyt kuulkaa! Jotain historiallista on tapahtunut! Kaverin poikaystävä huomasi mun hyvän hiuspäivän ja kehui loistavaa hiusten väriä! Ihan oma-aloitteisesti. Ei tarvinnut edes mainita mitään hyvästä hiuspäivästä.

Oliko hän semmoinen Gay-poikaystävä? Ai niin, eihän ääsjoella semmoisia ole!

Ei ollut. Ja on se ainaki kerran saanut naista, kun kaveri on raskaana. Musta on ihan mukavaa, ku tuollai huomioi noinki vähäpätöisen asian ku hiukset. Tuli hyvä mieli.

Back
Ylös Bottom