Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänäänki jumppailtu, huomenna lupaan levätä! :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
image.webp

Jätkät, on tapahtunut niin että tähän taloyhtiöön on muuttanut punttimimmi!!! Ei kovin häävi, mutta kuitenkin. Näin kun se lähti lenkille (yksin, eli on sinkku) ja olin niin hämmentynyt että unohdin tsekata postiluukusta nimen. Saattaa olla että elämälläni on taas tarkoitus.

Kuntit, on tapahtunut niin että tähän taloyhtiöön on muuttanut punttimimmi!!! Ei kovin häävi, mutta kuitenkin. Näin kun se lähti lenkille (yksin, eli on sinkku) ja olin niin hämmentynyt että unohdin tsekata postiluukusta nimen. Saattaa olla että elämälläni on taas tarkoitus.

Korjattu.

Kai se on sua noin 20vuotta nuorempi?

Loma=loma, työ=työ. Tulin siihen tulokseen, että aidan maalaus = työ. Jolloin tulee epäyhtälö loma=työ. Aidan maalaus pitää kertoo muuttujalla x. X=muija. Joka on parhaillaan maalaamassa. Joten loma pysyy lomana. En mä turhaan insinööriks lukenu.

Possu olisi kiva, mutta tuhoavat kuulemma kaiken. Mä voisin perustaa vanhainkodin syötäväksi kelpaamattomille possuille, niitä sais tulla silittelemään.

"Takaapäin noin 40-vuotias nainen" Mahtavaa arviointikykyä:D

Tästähän tulee todella jännittävä tarina, kun päivität aina välillä tapahtumien kulkua off-topicciin.

Possu olisi kiva, mutta tuhoavat kuulemma kaiken. Mä voisin perustaa vanhainkodin syötäväksi kelpaamattomille possuille, niitä sais tulla silittelemään.
Meillä oli joskus possu. Sen nimi oli Remu. Remu karkas porsaana hyppäämällä mun niskaan takapaksista ja sit auton ovesta ulos. Remu kasvoi isoksi. Sitten me syötiin se.

Parempihan se on hyötykäyttää, mutta on varmaan semmosia possujakin joita ei voikaan syödä. Ainakin hevosilla on jotain lääkkeitä jotka estävät niiden käyttämisen elintarvikkeeksi Suomessa.

Mulla ei oo ikinä ollut kuumaa naapuria.

Mulla on. Toivoin että hänellä olisi joskus ollut sokeri loppu eikä hän olisi kävellyt 200m päässä olevaan kookauppaan vaan pinpottanut naapurin eli minun ovikelloa. Ei pinpottamut.

Tulipa käytyä rullaluistellen Lemp äälässä, siellä autot vain kaahailevat.

Parempihan se on hyötykäyttää, mutta on varmaan semmosia possujakin joita ei voikaan syödä. Ainakin hevosilla on jotain lääkkeitä jotka estävät niiden käyttämisen elintarvikkeeksi Suomessa.

Niin on. Sellaisille vois kyllä järjestää semmoisen eläkekodin, mihin ne saa tuoda silitettäväksi ja niille voisi antaa porkkanoita ja melassiherkkuja.

Onkohan Mika selvinnyt selvinpäin näin helteisestä päivästä? Minä pelastin itseni moottoripyörällä.

Onkohan Mika selvinnyt selvinpäin näin helteisestä päivästä? Minä pelastin itseni moottoripyörällä.

Kyllä on! Jos tuossa päivällä pientä kiusausta alkoikin hiipiä niin joutu ajelemaan autolla kaiken maailman asioilla että se sitten jäi. Eli vielä sinnitellään :dance:

Mulla oli kun asuin Jyväskylässä. Tai luulin, että se oli. Kun tutustuin paremmin niin se osoittautui kyllä ihan täydeksi aasiksi.

Se olin varmaan minä...

"Takaapäin noin 40-vuotias nainen" Mahtavaa arviointikykyä:D

Tästähän tulee todella jännittävä tarina, kun päivität aina välillä tapahtumien kulkua off-topicciin.

Ei ole rillejä tällä hetkellä, loppuviikosta on onneksi optikko :D
Sen verran voin jo sanoa että homma voi toimia koska meillä on yhteisiä harrastuksia, kuten liikunta, ja tavallaan asutaan jo yhdessäkin, kun on sama taloyhtiö. Olen jo ihan vähän kiintynytkin mimmiin. Nyt pitää jotenkin hommata itseni juttusille, luultavasti järjestyy helposti koska lenkkeilyaika näyttää olevan noin klo 16.47. Lähden "vahingossa" samaan aikaan lenkille ja kyselen neuvoja esim. hyvistä lenkkikengistä, hiertämättömistä alusvaatteista ym. viatonta läppää.

Back
Ylös Bottom