Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuntit, on tapahtunut niin että tähän taloyhtiöön on muuttanut punttimimmi!!! Ei kovin häävi, mutta kuitenkin. Näin kun se lähti lenkille (yksin, eli on sinkku) ja olin niin hämmentynyt että unohdin tsekata postiluukusta nimen. Saattaa olla että elämälläni on taas tarkoitus.
Korjattu.
Meillä oli joskus possu. Sen nimi oli Remu. Remu karkas porsaana hyppäämällä mun niskaan takapaksista ja sit auton ovesta ulos. Remu kasvoi isoksi. Sitten me syötiin se.Possu olisi kiva, mutta tuhoavat kuulemma kaiken. Mä voisin perustaa vanhainkodin syötäväksi kelpaamattomille possuille, niitä sais tulla silittelemään.
Mulla ei oo ikinä ollut kuumaa naapuria.
Parempihan se on hyötykäyttää, mutta on varmaan semmosia possujakin joita ei voikaan syödä. Ainakin hevosilla on jotain lääkkeitä jotka estävät niiden käyttämisen elintarvikkeeksi Suomessa.
Mulla ei oo ikinä ollut kuumaa naapuria.
Onkohan Mika selvinnyt selvinpäin näin helteisestä päivästä? Minä pelastin itseni moottoripyörällä.
Mulla oli kun asuin Jyväskylässä. Tai luulin, että se oli. Kun tutustuin paremmin niin se osoittautui kyllä ihan täydeksi aasiksi.
"Takaapäin noin 40-vuotias nainen" Mahtavaa arviointikykyä:D
Tästähän tulee todella jännittävä tarina, kun päivität aina välillä tapahtumien kulkua off-topicciin.