Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Helvattu, kun harmittaa oma toilailu.

Pakko tulla tallille vaihtaan kotariin smotojen tilalle nappulat vielä tähän aikaan ja huomenna urku auki painaan mutaan ja saveen.

Myös mojoto saa tänään luvan lievittää tuskaa!

Eventa on taas paritellut!

- - - Updated - - -

Parvekkeeni edessä muuten parittelee kaksi käpytikkaa. Luultavasti eri sukupuolta keskenään.

- - - Updated - - -

Eikös niiten pitäisi jo tähän vuodenaikaan lopettaa moinen vähitellen?

- - - Updated - - -

Vai tekeekö eläimetkin sitä huvikseen :O

Syon Fazerin sinista. Aiti toi Suomesta :haart:

Sama. Nää illasta aamuun vuorot on ihan perseestä. Illalla olis energiaa vaikka kuinka paljo vielä töiden jälkeen ja aamulla ei pääse ajoissa hereille, kun ei illalla oo väsyttäny.

Niin että huomenta täältäkin.

Mua ei nukumista haittaa kun työnteko. Aamulla ku pitää pannahinen herätä jo "keskellä yötä" heti seiskan jälkeen. Muuten väsyttää aina, aamulla, päivällä ja illalla riittävästi että nukkuminen on mahtollista.

Mullakaan ei ole uniongelmaa! Luulenpa, että kenelläkään Kökkösistä ei ole sitä.

Mutta kuulkaas kuntit ja cuntit, nyt mun pitäis tehdä ihan tosissaan töissä duunia. Kattokaas ku mä olen tässä pari viikkoa ollut nypytyksettömässä olotilassa. Nyt on se hetki kun nekin nyp-nyp-nypytykset saapuvat takautuvasti. Bärgele, sanoisi Foppa.

No sanotaan, että ysin jälkeen mä alan painaan!

Mulla ei ole yleensä vaikeuksia nukahtaa, mutta aina välillä käy niin, että herää parin tunnin nukkumisen jälkeen hikoilevana, eikä saa enää unesta kiinni. Vituttavaa sitten pyöriä 5 tuntia sängyssä ennen kuin kello soittaa iloisen sävelmän merkiksi siitä, että saa syödä aamiaisen ja töihin pitää lähteä. Omasta kokemuksesta toi makoilu silmät kiinni, vaikka ei nuku auttaa jaksamaan huomattavasti paremmin huonosti nukutun yön jälkeen kuin ylös nouseminen keskellä yötä. On kyllä keskimääräistä huonompaa nukkuminen nykyisin.

Noniin. Nukuin taas lähes puolet yöstä lattialla maton päällä > Siellä on viileää! Eli hiukkasen on mullakin onkelmia nukkumisen kanssa näin helteillä. Mutta onneksi nämä ei kestä niin kauaa :P
Ja se ois sitten kesäloman viimeinen viikko käynnissä...

Ootko muistanu humaltua riittävästi? Ei sitten tarvi työelämässä olla ihan niin paljoa kännissä.

Back
Ylös Bottom