Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se on keraaminen plätty joka kuumennetaan uunissa ja sitten pohjataikina plätkäistään sen päälle + muut täytteet, sitten hela hoito uuniin. Lopputuloksena rapea pohja.

Tällä tahdilla, mitä mä pitsaa väännän kotona, ei varmaan tuommosta kannata ostaa. Kuulostaa kyllä kätevältä.

On kätsy, mäkin teen pitsaa 4 kertaa vuodessa ja onhan se hintansa hankkinut, ei maksa paljoa mitään ja pelastaa pohjan kuin pohjan.

- - - Updated - - -

Tunnustan, syön roskaruokaa enemmänkin, mutta ostan sen valmiina.

- - - Updated - - -

"Ei jouda ite tekemään"

Lattialämmitys vaan täysille kylppärissä niin kyllä siinä aina pizzan paistaa.

Kokeiles muuten pizzakiveä, silloin ei mene pohja ns. kiville.

Mikä on pizzakivi? En jaksa guuglata.

Tällä tahdilla, mitä mä pitsaa väännän kotona, ei varmaan tuommosta kannata ostaa. Kuulostaa kyllä kätevältä.

Pizzakivi on kiva vekotin. Sen idea on paistaa pizzapohja kuumalla pinnalla kuten oikeissa pizzauuneissa mutta käyttäen lämmön lähteenä ihan tavallista kotiuunia. Paistamista vaille valmis pizza siirretään uunin mukana lämmennelle kivelle (itse en laittaisi täytteitä pizzakiven päällä, koko hela hoito vaan siirretään pizzalapiolta tai sen korvikkeelta kivelle uuniin).

Pizzakivi on hyvä myös muuhun paistamiseen. Oon itse tehnyt aivan loistavia leipiä sillä.

Ei maksanut kovin paljoa kun itse ostin.

Edessä taas viiden päivän kärsimys.

Olenko muuten yksin ongelmani kanssa vai ymmärtävätkö muutkin tuskani. Jotenkin mua vaan ärsyttää suunnattomasti eläkelläiset, jotka jo ennen aamukuutta dementiahiihtävät pitkin kylää ja kastelevat parvekkeella kukkiaan. Tekisi mieli karjaista niille, että "Nukkumaan siitä, perkele!"

Niillähän on helvetti koko päivä aikaa. Tai jopa loppu elämä.

^ sitä kun luuhaa baarissa pilkkuun asti niin kai sitä nyt huonosti nukkuu..jäkäti jäkäti..

Baarissa kävin kyllä lauantaina, mutta olin kuskina koko iltapäivän/illan/yön. :D

Se on tää keli. Pitää taas tottua siihe, että on lämmin. En kylläkään valita.

Mä elän vieläkin. Pitkäpulttuiset farmarihousut jalassa

Hyvä voukout!

Mulla on lyhytpulttuiset ja hyvin ilmastoidut farmarihousut jalassa, ja sen verran kireet, että oli hankala löytää ajoasentoa Japaniattaren selässä, kun taskuissa pullottivat mm. lonpakko, metallinen, kuudelle kortille; matkapuhelin, hopeinen, HTC One; ja nippu avaimia, kotiavaimet ja työn avaimet.

Huomenta kuntit ja minkit. Vetelin aamupuurot terassilla ja linnut laulo. Pitäis hakee maalia ja myrkkyä. Jos kuitenk eka kävis heittää kiekkogolffia :O ei osaa päättää. Vai hakisko anopilta prätkän ja lähtis pärisemää. Olispa töitä niin ei tarvis miettii.

Back
Ylös Bottom