Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Näin muuten eilen samalla katseella Juha Miedon ja Vesa Keskisen. Jos olisin rohkea poka olisin ottanut fanikuvan. Vesa oli kyllä pienentyny ml. silmäpussit. Mietaa oli, Mietaa.

Huhhu, onneksi ensi viikolla pääsee töihin. Lomailu on ollut tähän asti perkeleen rankkaa fyysisesti. Nyt on ainakin 3 paikkaa paskana.

Minä olen ollut eläimellisellä tuulella perjantaista asti. Huomenna paluu arkeen. Ihmismoodi on otettava. Kaks viikkoa jumalauta.

Yhdellä fb-kaverilla oli statuksena jotain löpinää ponien parittelusta. Toivottavasti tuo eläimellinen tuuli ei liity tapaukseen.

Ei liity ihmis-eläin-aktit, muuten kuin nauttimani ravinnon merkeissä. Eläimien lisäksi olen syönyt mm. korvapuustin, sipsiä, olutta, vanilja-suklaapehmiksen ja pari palaa suklaatia.

Siinä alkaa pakkiksen karjuillakin herpaantua kun purraan päätä irti samalla. Noh, tyylinsä kullakin.

Jotain hyvää voisi syödä nyt.

Tein äsken pitsan. Muuten hyvää, mutta pohja ei nyt oikein onnistunu. Voi sitä silti onneksi syödä.

- - - Updated - - -

Naapurin rouva on ilman housuja pihalla.

Tein äsken pitsan. Muuten hyvää, mutta pohja ei nyt oikein onnistunu. Voi sitä silti onneksi syödä.

- - - Updated - - -

Naapurin rouva on ilman housuja pihalla.

Nyrjäytin nillkani juostessani parvekkeelle siinä toivossa, että naapurin juuri suojaikärajan täyttänyt neito heiluisi pihalla ilman housuja. Ei heilunut, sen sijaan kansallispukuun sonnostautunut herrasmies nousi Mercedes Benz merkkiseen ajoneuvoonsa. Hänellä oli housut jalassa, lahkeet olivat suorat. Perkele.

Back
Ylös Bottom